Translate

الخميس، 25 أكتوبر 2012

انا قريت الرسالة مرة ومفهمتش منها حاجة ومش هعيد قرائتها ،، كلها غريبة ... اية يوقعك دى ؟؟ وقابلت دول كتير !! وارخص نفسى !!!!!!
حاجات اصلا ولا ف دماغى وفى ناس كتييييييييييير اجمل واحسن واجدع ... وكل واحد حر يثق ف حد او ميثقش دة اختيارة ،، ويحب او ميحبش دة مصيرة بردة ... واضح انى انا اللى عندى انهيار او فراغ عاطفى ...  وحاجة اخيرة للكل اانا ببص لاى بنت انها تستاهل كل خير مهما كان مستواها ... وشايف ان اى بنت شيى قيم لازم يتحافظ علية ... انا مبحكمش على حد ولا بقول دة وحش ودة حلو ...
انا غلط وهعتبرها اول غلطة مش هعديها لنفسى لانى طلبت وصممت ع شي عمرى ما طلبتة من حد ...!
اى حد فعلا ممكن يمثل الفضيلة وممكن يمثل انة مفيش زية ... وانا بعترف انى كلى عيوب وعيل بايظ .... بس ربنا من علينا بالعقل والقلب نفكر ونصدق ونرتاح او نرتاب ... الحياة اسباب وكلنا اسباب لحاجات كتير ... كلامى غريب انا عارف بس حد واحد بس هيفهمة وانا مش بكرهه ولا كنت متخيل انى هلاقى كل الكلام الغريب دة ..... !!!

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق