Translate

الاثنين، 29 أكتوبر 2012

اهلا بالوحدة ....

هناك 5 تعليقات :

  1. هتفضل طول عمرك وحيد وهتخسر كل الناس الكويسين اللي بيدخلوا حياتك ولانهم كويسين بيفقوا ويخرجوا بدري ومش هيبقي معاك غير المقرفين اللي زيك انت لعنه لاي حد يعرفك ربنا يكفينا شرك ويبعدك عنا كما باعد بين السماء والارض حسبنا الله ونعم الوكيل

    ردحذف
  2. انا نشرتة علشان صاحبة يرتاح ولو انى معرفش سببه !! ويمكن اكون اعرف صاحبة ... انا يشرفنى ان يفضل ف حياتى حد زيى م حد حقير ممكن يتنازل عن شخص بيثق فية ويسيبة لمجرد ان حد تانى عجبة ،، ربنا يستجاب دعاؤك ويبعدنى عنك فعلا لانى مستحقش ى وحقير او حقيرة زيك تبقى ف حياتى انا مس هسكت لاى كلبة تانى لسانها يطول ومش هتحمل غلطة مش بتاعتى اولعى بجاز وسخ انتى واللى معاكى ومتجيش هنا تانى محدش عارف مين حياتة باظت اشكال معفنة بنقابلها ف حياتنا ــ يارب ترتاح وتهبطى .

    ردحذف
  3. الظاهر ان في حد قالك زي الكلام ده قبلي بس علي فكره انا عمري ما سبت اي تعليقات هنا ومش خايف منك بس انا عارف كل حاجه عنك او بمعني اصح حد حاكالي عنك انت متعرفنيش والا انا اعرفك بس انا بدخل هنا زي اي حد وبلاحظ انك ديما بتدعي الحزن وبتجيب اللوم ع الحياه والبشر ومش حاسس ان المشكله عندك ومبتحاولش تتغير وده مبيهمنيش بس الساكت عن الحق شيطان اخرس وانا اتكلمت وانت رديت بس انا مش هغلط فيك زي مانت عملت ربنا يسهلك

    ردحذف
  4. كذابة زى اللى حكالك ،، ثم انى مش ديما حزين ولا بجيب اللوم ع حد كل القصة انى بكرة البلد دى بالاشكال اللى فيها ،، اشكال مش قادرة ترتقى وتفهم ويبقى ليها عقل ،، انا عايش افضل واحسن من ناس كتييييييير جدا بس فى حاجات مش لاقيها ... اللى قالى كدة قبلك قال احقر من كلامك ورغم انى مكنتش استاهل سواء منك او منة فياريت تتطلعى برة وتبطلى تتكلمى بصيغة الولد مش لايقة عليكى .. انا مش بخوف حد ولا مطلوب من حد يخاف منى لان محدش يقدر يغصب حد ع شيى ... وواضح دلوقت الادب ف الحديث لا ردى يكون افضل انا نشرتة يمكن تهبطى وترتاحى ومتدخليش هنا تانى لان مش اى حد تاية وتافة بالشكل دة بيدخل هنا ... ورغم انى متاكد ان محدش حكالك وان حصل فدة يدل ع تافهتك الكبيرة لانك مشفتيش الواقع ... متدخليش هنا تانى .

    ردحذف
  5. اة ويا شيطان مش اخرس خليكى ف حالك دى حياتى تولع تبوظ هيكون على دماغى وانا اللى هخسر خلى نصايحك لنفسك انا عارف سلبياتى واخطائى كويس وبصلحها واقربها انى بعرف اشكال متستاهلش اصلا .. يارب يطلعلك عقل وتبطلى تتحشرى شعب متخلف فعلا .

    ردحذف