Translate

الاثنين، 4 ديسمبر 2017

بين الوجوه ابحث عنك .. لكنك أين ؟!

هناك 22 تعليقًا :

  1. لو افترضت انك تقصد حد معين ودي مش مجرد جملة عابرة.. تتمنى انه يشوف وحتى لو شاف تفتكر هيفهم ان ده ليه؟!

    ردحذف
  2. شوف انا اترددت انشر تعليقك ولا لأ .. لأني فعلاً مش عارف ارد اقول ايه من غير شرح اني ليه مش عارف ارد .!

    ردحذف
    الردود
    1. من غير ما ادخل ف تفاصيل واسألك ليه .. بس تفتكر لو الشخص ده موجود وسهل انك توصله ، هل هتحاول تاني ولا تعبت ؟!

      حذف
    2. شوف انا استسلمت لكل حاجة في حياتي واتنازلت عن حاجات كتير ارضاء للي حوليا وجاملت كتير علشانهم .. لكني عندي احساس اني مستعد اهاجر وأبدأ حياتي من جديد مستعد اتعب تاني .
      مستعد اهاجر لوطن وملاذ .
      الكلام كتير واكيد مش هقوله هنا لكني في استراحة لان معنديش معركة حقيقية اخوضها.

      حذف
    3. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
  3. مع اني مش فاهمك بس حقيقي انا بحبك .. اتمنى ان كل حاجه تتظبط ف حياتك وتبقى سعيد وبالك مرتاح .
    شكراً انك حتى وانت مش موجود بتبقى موجود يا ضيا ، حقيقي شكراً ❤

    ردحذف
    الردود
    1. طيب انت ليه مش بتكلمني طالما بتحبني ؟
      ناس قليلة او اعرف بعينهم اللي بيقولوا ليا ضيا ..
      ابرزهم سُهيل ..
      ف انت مين ؟

      حذف
    2. مش مهم ليه مبكلمكش او كنت من الناس القليله او لا المهم اني بحبك ❤

      حذف
    3. هو غالبا انت حد تعرفني لان ضيا ده ناس قليلة اللي بتناديني بيه هنا .. عموما الغموض مش حلو يا حلو

      حذف
  4. اسفين على التطفل بس الاسم استوقفني وعجبني واول مرة اشوفه ونيجي للسؤال المهم سهيل ده اسم ولد ولا بنت ��

    ردحذف
    الردود
    1. لو انت نفس الشخص اللي معلق ، قل لي انت مين وهقولك مين سُهيل ..

      حذف
    2. لا انا متطفلة واول مرة اسمع الاسم ✋
      حبيت اعرف مين سهيل ؟ ����

      حذف
    3. سُهيل ده شخص لطيف وقلبه ابيض وجميل .. ربنا يسعد قلبه وقلبك يا جميل . 😃

      حذف
  5. ربنا يخليهالك او يخليهولك ❤❤

    ردحذف
    الردود
    1. شكراً ، لكنه مش معايا ومابقاش صديقي واختفي .. 😃

      حذف
    2. مقدرش اقول دور تاني على صديقك لاني معرفش اد ايه كانت محاولاتك .. بس ربنا يسعدك و تلاقي صديق سواء ده او حد تاني.

      حذف
  6. سهيل from my heart , i want to find your friend
    god bless you Dia <3

    ردحذف
    الردود
    1. هو انا مش بدور .. لكن بلاش تبعت انجليزي تاني يا جميل لاني بعرف عربي بالعافية 😃😁

      حذف
    2. ولا تزعل نفسك ..اقصد تلاقي مش تدور ����

      حذف
    3. ماهو انا مش بدور علشان الاقي ، لو قلت كده علشان عنوان التدوينة اصلا ف انا قصدي شئ مختلف تماماً ، ولو قصدك اني الاقي صديق صدوق ف غالبا يعني الجو ده قدم والناس في مفرمة .

      حذف