Translate

الاثنين، 29 أكتوبر 2012

اصلا اللى عايزنى مش هيخاصمنى ولا يمشى ،، مش هغصب حد يفضل كل واحد براحتة وهو حر ف حياتة ،،
- وانتى يا مروة حرة انا كدة حاولت كتيييير وانتى حابة تفضلى مستخبية خليكى بقى كدة وازعلى واخبطى دماغك ف الحيط انا زهقت اصلا .

هناك 5 تعليقات :

  1. ماشى هخبط دماغى فالحيط
    شكرا جزيلا لتفهمك لكل الكلام اللى قلته
    عامة اتمنالك الخير

    ردحذف
  2. احيانا تكون الظروف والدوافع ال بتخلى الانسان يبعد اقوى من كل حاجة

    ردحذف
  3. يامروة انا مقصدش ازعلك انا بعتب عليكى وقلت اعملى دة لانى كنت زعلان ومقولتش ابدا اتنازلى او تخلى عن شيى انا طلبت بس وجودك مش اكتر ،، عموما انا غلطان وحقك عليا يمكن معرفتش اعبر عن اللى اقصدة !!!
    ـــــــــــــــــــــــــــــ
    ومفيش دوافع ولا ظروف اقوى من حد يا رودى احنا اللى بنعمل الظروف واحنا اللى نكسرها ,,, احنا بس بنسىء الظن ونفهم غلط مش اكتر .

    ردحذف
  4. رودى،، تخمينك خاطئ هذه المرة ،،

    ردحذف
  5. واضح انى بقيت مخطىء ف كل شيى .

    ردحذف