Translate

الجمعة، 13 يوليو 2012

كنت جعان نوم  يوم اجازة بقى عملت حسابى هنام خلاص واذا ببرنامج تلفزيونى اسمة "هو وهى" mbc4 صدفة وانا جوة شفتة  وطلعت اكملة برا ف اوضة جنب اوضتى اعرفها كويس  وكان كفيل يفوقنى لمدة شهر شهرين سنة ... دة احنا عندنا ناس غلابة اوى يا خال .. دة انا ف كوكب تانى وفى كواكب كتير تانية حوليا بشوفها ..


هههههههههههههه ^ـــ^  شيى مابين فخم ومابين سخيف وتافهه ومُقلد وعبيط ومنحط اخيرا .. دول طبعا واكيد لازم يحبوا مصر ولازم يعشقوا ترابها ..  والله الله ع المستقبل باين ف عيون كل عيالها .. واول مرة اشوف المستشفيات عندنا فيها اهتمام ونضيفة كدة واسلوب التعامل والحوار كلة كدة ..!! هو احنا مكناش ف التحرير ولا اية مشفناش مستشفيات ولا اييييييييية مجربناش معاملة ولا ايييييييية هى الناس دى بتحب مصر لييييييييييية ..!! هو الكوكب دة فييييييييييين حد يدلنى ياناس ... احبيبتى يا مصر .. مش طايقة الكلكسات بتاع العربيات ومش عارفة تنام .. والتكييف عالى اوى وبردانة وفى تلفزيون كمان !! .. الله يرحم اسبوع ف المستشفى كنت بشحت الدكاترة وكنت احسن من ناس كتير بكام واسطة امال غيرى .. هى عايزة شيكولاتة وانا عايز اروح الكوكب دة النبى يا ناس حد يدلنى اخيرا طلع اسمها نيروز .. آة يا نيروزى يانى ياما انا بكتب وهو شغال الشلل قادم لا محالة .. انا مش رايح الشغل ومش هكمل السنة اللى فاضلة ليا ف الجامعة عليا النعمة مانى لاعب شيل لعب يلا بس هى  دة حتى لما حبيت اشرب شاى ومش بشربة الا صدفة امى لسة جيباة حالا وباااارد وتقولى اصل انا ندهت عليك وانت مش سامع يعنى ؟؟ اة والله يا حاجة ماسامع انا مندهش ولقيت شيى يبهرنى اخيرا ..  الله اهو ظهرت واحدة محجبة وقلقانة دة انا بتشاهد وانام واوقات بكتب وصيتى من التعب .. احبيبتى يا مصر ياحبيبتى ياما انا بحبكى اوى لانك بتحبينى اوى .. انا لازم ابقى تافة وحرامى ومنحل فكريا واخلاقيا  وهطلع اغير جو ع السطوح وهرجع للسجاير تانى وجايلك يا حشيش ويا بودرة ويا ماكس وياكل حاجة تخلينى مغيب انا مش عارفنى ... انا هقفل واخرج ايدى بدت ترتعش وفى بوادر ... ^ـــ*
ف عز ما تحس انك عايز تكون انتا انتا .. فــ انا مش عارف اكون انا انا لان انا مش فاهمنى .. وبكدة بقيت انا مش انا وعلى رأى حد اعرفة ....
لولا انى كنت انا مش انا لوددت انا اكون انا مش انا ليه بأه لان الانا تعود على مش انا (ماتسرحش ركز معايا) ولذلك تجد انه كما تود ان تكون انت انت فاننى ارغب ان اكون انا مش انا سواء كنت انتا او مش انتا :) والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته يا اخونا الى يلقانى معدى يقولى ان انا سألت عليه ^ـــ^

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق