Translate

الاثنين، 29 أكتوبر 2012

انا كل اللى بكتبة هنا عبارة عن شيى مضايقنى ولا بتفلسف ولا اصلا بعتبرة اى شيى غير انى برتاح ،، ولا هو خواطر ولا غيرة دى مواقف بتحصلى ومش مستنى حد ينتقد او يشكر ف كلامى ولا مستنى حد اصلا يدخل هنا ويدخلنى معاة ف نقاش عقيم ومعاتبة سخيفة تشبهه انا بكرة الحوارات العقيمة اللى بيكلمنى بيكون مستخبى وبيطرح اصلا كلام غبى غلط وعلى اساسة بيتكلم ،، باختصار انا كنت شخص بيغلط كتيييير جدا بس كنت بأذى نفسى وعمرى ما اذيت حد الا شخصية هى عارفة نفسها وكنت متعمد علشان حياتها مش تبوظ انا مكنتش "الراجل الصح ف الوقت الغلط" لا بالعكس انا مكنش وجودى صح اصلا ف حياتهم ومشيت بشكل غبى مكنتش انا صاحبة ومش هامننى خلاص كفاية القرف والايام السودا اللى شفتها بسبب الشخصية دى مش هتحرق علشان حد ميستاهلش ...
ربنا بيقبل توبة العاصى والكافر واحنا البشر مبنقدرش نعدى ولا نتقبل فكرة ان ممكن حد يتغير ويندم كل سنة بتعدى علينا احنا نفسنا بنتكسف من افعالنا السنة اللى قبلها ،، ميجيش حد محروق بقى يطلعة عليا اعررف ناس هنا عايشة دور انى حبيتها وسبتها انا مسيبتش حد كل واحد فيكم يسئل نفسة ويغمض عينة لحظة كدة يشوفنى اذيتة ف اية ؟؟؟؟ عملت لية اية وحش يخلية يعاملنى بالشكل دة ؟؟
انا قلت الف مرة انى متحبش وانى متطلب وحكمى وعنيد وغبى شكلا ومضمون مش ذنبى ان حد بيعجبة كلامى ومش هحب حد لمجرد ان كلامى بيعجبة وبينشكح منة انا بدور ع انسانة او هحب انسانة عارفة يعنى اية حياة وحب وتعامل ....
كل واحد بيجى هنا يعمل نفسة بيطمن عليا مش عايزة ،، وكل واحد بيجى عامل نفسة بيراقبنى من بعيد لبعيد بردة مش عايزة ..
انا خلصت من كل القرف بتاعكم محدش بقى يرجع يفكرنى بية ومحدش يجى يقولى اسف غلط ف حقك بعد مابهدلنى وطلع عينى ...
انا مليش غير هدف واحد خلاص ولقيتة بس هو مش لاقينى ومعنديش غيرة ومستعد اخسر الكون كلة علشانة وميهمنيش اى حد بعد كدة ولا بقصد ازعل حد ولا عايز حد يزعل منى ويعاتبنى باختصار اللى شايفنى قليل الذوق او الادب ميحاولش يبقى هنا حلها بسيط ومش مستاهل ،، واللى لسة ف نفسة شيى منى وعايز يشتم او يقول اللى نفسة فية يتفضل يكتب كل اللى نفسة فية منة قلبة وبصدق ويقول انة بيكرهنى وانة نفسة يشرب من دمى هحترم دة واقدرة جدا وهسيبة يقول كل اللى نفسة فية ومش هرد علية نص كلمة لحد مايرتاح ويحس انة اخد حقة اذا كان يرضية ،، اما لو هندخل ف حكايات عقيمة ونستخبى دة ولا يلزمنى ويدل ع انة مش صاحب حق وانة شخصية تافهه اللى ظلمتة يجى يقف ف وشى ويصرخ ويقولى ظلمتنى ومش هرفع عينى ف وشة لو فعلا ظلمتة ....
انا مش ناقص قرف كل فترة حد ينطلى بكلام غبى شبهه انا مليش علاقة بية .!

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق