Translate

الأحد، 28 أكتوبر 2012

الحقيقة المرة الموت لو فكرنا فية بجد هنلاقى اننا لازم نودع كل شيى قبل ما نخلصة ،، ونطلب من الكل يسامحنا باستمرار ...
هنفتقد حاجات كتييير وهتفتقدنا ...
يعنى اصحابى هتوحشهم رسايلى الرخمة اللى ببعتها ليهم وازهقهم منى ^ــ^
محدش هيفتح رسالة منى يلاقى مكتوب فيها "طظ فيك" او يا "اهبل" ..
محدش هيتصل بيهم يقولهم تعالوا احنا عند عمرو واحنا اصلا ف مكان تانى خالص ...
اوضتى وسريررى وموبايلى ومكان شغلى وشارعنا وام حسن اللى بتفرح لما بسلم عليها هيوحشونى ...
امى هتدور عليا ف اوضتى مش هتلاقينى هتستنى حد يجبلها اللى كنت بجيبة مش هيجى ... هتطلب اللى عيزاة مش هتلاقية منى ..
اخواتى هيوحشهم اخوهم الصغير اللى بيقولوا انة الكبير وبيستحملوة ....
وفى حاجات تحس انها بتودعك ...!
ناس كنت مزعلها منى وسامحونى ،، وناس كنت ظالما وكلمونى ،، وناس حبيتهم واطمنوا عليا ..
اصحابى مشفتهمش من 6 سنين جم وصمموا ابقى معاهم واقعد وسطهم ...
واصحابى اللى كنت زعلان منهم صالحونى وبيهتموا بيا وكل يوم لازم يقعدوا معايا !!
امى زعلتها امبارح وجت هى تصالحنى اكتر من مرة ،، جهازى مبقاش يتقل // موبايلى بقى دايما يرن زى زمان ...
كل حاجة هتوحشنى انا ممش بكتب دة علشان هموت بس بكتبة علشان جة ف بالى وعلشان كنت هكتبة بصيغة اكتر كآبة وكلها نكد ...
الموت بيجى فاجئة واخد كتيييييير منى .... حاجات كتيييييييير اوى هيكون نفسى اعملها ومش هتكمل انا مستسلم ومش خايف ومش هخاف من الموت ...  بس مش هيوحشنى شيى واحد وهو حزنى اللى لازق فيا هسيبك يا ابن التيت تتقهر كدة لوحدك انت واضح ان موركش غيرى اصلا تنكد عليا ف الكبيرة والصغيرة ومش مفارقنى ... هندم اوى على ذنوبى واخطائى الكتيييير .....
طمعان اوى ف ربنا ... هدية موتى كفن ابيض وثلاث اربطة ونعش متغطى مبقاش زى زمان مكشوف ... انا هنا بكتب دة وبعد ساعة هكون ف مكان تانى يمكن قبل ما اوصلة اموت والكلام دة يبقى احساس او ذكرررى !!!
الحياة غريبة اوى ولاننا منعرفش الحياة البرزخية خايفيين من الموت يمكن هناك عالم تانى اجمل وانقى بس كل واحد وعملة ...
هنام نومة ابدية ع جنبى اليمين زى اصحابى وزى اخرة مرة شفتهم ف قبرهم وقفلت عليهم اييييييييييييية دنيا كذابة وحقيقتها سراب !!
حكاياتى الكتييييييييييييير هتخلص وتموت معايا !!!
زقططوا انا واد نكدى اصلا . ^ــ^ عايز اموت ومحدش يعرفنى ومنكدش ع اهلى ولا اخواتى ولا اللى بحبهم اصلا دول هيفرحوا كأنى سحلية وماتت عاتى يعنى لمستها كتيييير ناس تموت واهلهم يزقططوا ^ـ^
انا اصلا برتاح نفسيا لما بروح المقابر ...

هناك تعليقان (2) :