Translate

الثلاثاء، 9 أكتوبر 2012

اتدرين ،،
ان قدر الله لى وكتب لى بقائك داخلى .. يوم زفافنا وبعد صلاتى الاولى فى دنياى الجديدة ومولدى الجديد..
سوف ابكى ...!!
فرحاً ،، وحباً ،، وشوقاً ،، وشكراً ،، وخوفاً .. بك ولك وعليك ...
فـــ انا اعشق القرب اليك .. واعشق زفيرك الذى سيعانق شهيقى ..
. . .
 .
.
.
.
.
ـــــــــــــــــ
بس يارب اعيش لحد ما اتجوزك واضح انى مش هلحق للاسف .
بحبك اوى يا زوجتى ،، هو انا كدة ابقى زى البنات اللى بتستنى وتحلم بزوج مثالى ؟؟
تبقى كارثة لو حد فهم كدة ... لانى دايما مقتنع ان الولد زى البنت الاتنين عندهم شرف مش لازم يضيع ولا يتفرط فية الا ف الحلال .
ايوة انا بحلم بزوجة صالحة وطيبة وجميلة ورقيقة ومجنونة وغبية وقمر .. هتكون دافع وداء ودواء .. وهتكون كل حياتى بس انا راجل مش بنت ومن حقى ادور على حياتى اللى هبنيها وهعيش واموت واتسئل قدام ربنا عنها وعن اللى عملتة ف عمرى من حقى اعيش مرتاح ف طاعة ومبسوط باللى بدور علية ولقيتة .. انا لما جبت الصورة احطها فكرت حد يكون مفكر كدة انى زى البنوتات اللى بتحلم وتدور ع عريسها وتتخيلة وتقعد بقى تحط صورة وتتكلم عنهم ... لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا والله اللى يفهم كدة ازعلة اينعم انا بسكت بس مش للدرجة دى .. لانى راجل بيحلم بزوجة مثالية تاعبة كل حاجة فية وياما عرفت امم كتيييييير من البنات وكلهم بيمثلوا وكل واحدة فاهمة انها مثالية بس هربت بفضل الله ههههههههههههههههه .. رغم انى وحش شكلا ومضمون بس كانوا كتير . هنزل كبشة صور واللى يفهم غلط يفهم براحتة دى هتكون مراتى مش اى حد .









هناك 3 تعليقات :

  1. رغم انى وحش شكلا ومضمون،،، بتقول ليه كدا ع نفسك ؟؟؟

    ردحذف
  2. لان دى الحقيقة ياصديق ...

    ردحذف
  3. مش البنات بس اللى بيفكروا نفسهم مثاليين
    رجالة كتير رغم انهم مش فيهم اصلا حاجة يتقال عليها كويسة الا انهم لما يتقدموا لواحدة بيتنكوا عليها تيجي انت تسأل و على ايه الكلام ده يتقالك الراجل مش بيتعيب


    رحم الله امرئ عرف قدر نفسه

    ردحذف