Translate

الأحد، 9 سبتمبر 2012

الجو كان ممل ورغم ان ملوش هدف ولا فكرة غير انى حابب الشكل العام للفيلم .. هو قدر يهربنى شوية ومش محتاج الجندى المجهول ..^ــ^ واخت الولد كانت قمر..


هناك 14 تعليقًا :

  1. مالهم الجنود المجهوليين ... على فكرة احنا جامديين جدا :P

    ردحذف
  2. احب اعرف جلالتك يا مجهول ان دة آخر تعليق هنشرة ليك ،، وابقى خلى الجمودية تنفعك ياجامد .. بتمنى تكون مبسوط كدة وفرحان ومزقطط .!

    ردحذف
  3. ممممممممممممم و مين اللى قالك ان المهم فالتعليق النشر !! امهم انك تقرأه بس ... بالمناسية الموضوع اللى فات حلو جدا بس ملقتلوش تعليق مناسب خالص ... يمكن علشان بيعبر عن حال المعظم اصلا فمش لاقى لية تعليق مناسب غير ان كلنا كدة بقت حياة متعبة امتى بقى تخلص :)))

    ردحذف
  4. و حاجة تانية صحيح جت فبالى اول ما كتبت ان كل المجهوليين مش هتنشر تعليقتهم ... هو لازم ابقى اعرفك علشان اقرأ المدونة !!! و لو معرفكش يبقى انا غير مرغوب فيا

    ردحذف
  5. بص انا بعد ما مكنتش هنشرهم قلت مش مهم بس ملاحظ انك راجل ومش شايف اى شيى يمنع راجل انة يتكلم معايا زى ماهو حابب ..!!
    ومش لازم تعرفنى بس طالما انت راجل انا مش شايف سبب يليك مستخبى طيب عرفنى بنفسك وانا اتشرف بيك اكون ممتن لو عملت دة اما محبش ابدا انك تدخل تعلق من غير اسم لو هتفضل مجهول يبقى فعلا غير مرغوب فيك بالمرة .

    ردحذف
  6. الصراحة هوانا بنت اساسا و اصلا معلقتش فالمدونة غير الكلام دة و مرتيين بتوع طالما من خيالك تبقى اكيد شبهك و التعليق اللى بعده انى مكنتش بهزر فقط .... عامة طالما غير مرغوب فيا مش هاجى هنا تانى و شكرا :)

    ردحذف
  7. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  8. انا عارف انك بنت اللى مستغربة بس انة لية بردة بتستخبى !! مش هتفرق معايا بنت من ولد بس تبقى معلومة انتى مين مش اكتر .. ياريت نبطل التفكير دة لانى لو عرفت انك ولد او بنت اية اللى هيعود عليا بايجابيةاو سلبية ومظنش هتعملى شيى غصب عنك .. ممكن تقولى انتى مين وتحطى اسمك تحت وخلاص وعموما زى ماتحبى متبقيش زى الطفلة كدة "مش هاجى هنا تانى" انا قلت عرفى نفسك مقلتش متجيبش هنا تانى قلت ان قصة الجندى المجهول غير مرغوب فيها .

    ردحذف
  9. حتى لو عرفت نفسى انت متعرفنيش جايز اللى شددنى فالمدونة كلها القصص الخيالية اللى فيها و جايز دة التعريف الوحيد ليا ... تقريبا الشعب دة كله خيالة واسع بالشكل دة :)

    ردحذف
  10. تمام يا مجهولة يسعدنى مرورك بمدونتى .
    لو سمحتى بعد اى تعليق ليكى حطى اسم انا هسمية ليكى "فريدة" لانى زى ماقلت مستنى رسالة من شخص ما وانتظرة .

    ردحذف
  11. ماشى :) بس للتوضيح فقط
    انت عارف ان فى كذا مجهول هنا مش انا بس صح !!
    " فريدة " :)

    ردحذف
  12. بصى يا اسمك اية ...
    اتعودى لما تكلمى حد متمشيش الا لما تخلصى كلامك معاة ولما تفتحى موضوع تخلصية وتردى ع كل كلامة واتعودى متاخديش من الكلام اللى يعجبك تردى علية وتسيبى اللى ميعجبكيش .. انا مش هفضل اجرى وراكى ف كل مكان علشان احاول اعرف انتى مين ودة للفضول فقط مش لكونك بنت .. اسلوبك مستفز جدا ياريت تحترمى اللى يتناقش او يتكلم معاكى تانى .
    محدش يقدر يجبرك او يغصبك تعملى شيى انتى مش حباة حتى لو كان ابوكى الطاعة العمياء لله ورسولة فقط اما بعد كدة فمحدش هيجبرك ع شيى سواء يعرفك او لا بمعنى انى مش شايف اى سبب يخليكى عاملة مجهولة غير انك تكونى بنت اعرفها وهى دايما بتحب تكون سخيفة وتهرب .

    ردحذف
  13. عامة انا قلتلك ان فى كذا مجهول و انا تعليقانى هو فالموضوع دة و المرتيين اللى فاتو بردو بتوع طالما من خيالك تبقى شبهك و اللى بعده بتاع انى مكنتش بهزر والكلام اللى فالموضوع دة و اللى فوق اللى انت معلق علية نفس التعليق دة و بس و فى تعليقات تانية بشفها فعلا بس دى مش بتاعتى ... و عامة كذا مرة تدخل فيا شمال كدة بسبب كلام بتتكلمة مع حد تانى و ميردش عليك و بصراحة انا مبحبش حد يغلط فيا و عامة بردو انا كنت بعلق على كلامك لان مش عجبنى حالة كلامك فالمدونة حساك متضايق و مبحبش اشوف حد متضايق ... لكن فعلا مبحبش حد يغلط فيا فاهتاع المدونة فى صمت بعد كدة و اتمنى انك تبقى افضل
    "فريدة "

    ردحذف
  14. انا مبغلطش فيكى ومبدخلش ف حد شمال انا بكرة الاساليب والافعال اللى ملهاش لزمة دى وبتنرفزنى واقعد استنى اللى بكلمة يرد عليا !!
    مش مطلوب منى اعمل تحقيق عن الاشخاص هنا ،، وعموما انا قفلت التعلقيات للمجهولين .. وانا اسف لو كلامى وجعك او زعلك حقك عليا وحصل خير .. وفرصة سعيدة يا مجهولة تشرفنى زيارتك .

    ردحذف