Translate

الأحد، 15 يوليو 2012

الانا عندى لا يتوازن مع الهو والانا العليا .. ولذلك دائما اصبح مضطرب انا خايف تكون الهو غالبة عندى الانا والانا العليا انا مش عارفنى ههههههههههههههههه يخربيتك ياعبد الباسط .. "ركز"
تانى .. انا اوقات ببقى الانا العليا ،، واوقات الهو ،، واوقات الانا العادية المانيوال مش هيدروماتيك ..!!
طيب دلوقتى انا مش فاهم حاجة خالص يخربيتك يافرويد دماغى متلغبطة وانا بطىء الفهم ..
اللى هيجننى ان فرويد وهو مؤسس التحليل النفسى  ف اخر حياتة حاول يخفى مرض السرطان والاغرب انة حاول الانتحار ومرات عديدة كمان زى ما قرأت عنة .. طيب هو مش الانتحار دة لية علاقة بالتحليل النفسى والحالة النفسية السيئة ودوافع نفسية وعصبية ؟؟
هو انا بصراحة مفيش انسان واعى ينتحر او حتى لا واعى وهو صاحب نظرية الوعى واللاوعى .. وايوة يواد يا ولعة ..
المهم ان فرويد قلب دماغى  .. هو انا بصراحة مسافرتش النمسا من سنة 1878 ومقدرتش اقابلة او اشوفة .. يلا مفيش نصيب انا مسمعتش عنة اصلا الا من واحد صاحبى كان زميل لية ف دكة واحدة .. انا مغلطش لما قلت انا مش انا .. ولذلك فان الانا السفلى غلبت الانا العليا ف النهائى قبل ماتفوز على الهى قبل النهائى بــ جووول ف الوقت بدل الضائع والحكم اللى هو "الانا" كان متواطىء مع الانا السفلى علشان الانى العليا تكسب وبكدة الهى تاخد المركز التاني والميدالية الفضية .. والعنب العنب العنب .
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق