Translate

الاثنين، 23 يوليو 2012

فى عيل تافة هيكون سبب ف انى ابطل اكتب حاجة تانى .... شخصيات مريضة وبتدخل ف كل حاجة مش فاهم لية ...
المهم وبمناسبة كوكتيل القرف اللى بصحى بية كل يوم .. مرة ايدى وارمة ومرة وشى ومرة جسمى بايظ كانى ف معارك اثناء النوم ..!
انا "كررت" مكلمش بنات ع الفيس بوء او حتى ابعت رسايل اوقات ببعت رسايل بنتقد شيى معين والحقيقة انى فعلا مش ببقى محتاج منها شيى ولا حتى اعرف اسمها ... قبل كدة زمان كنت بقول هنا فيش حب وفيش صداقة وفيش اى حاجة فيش وتشبية ... كلة حكايات وكذب وفاكس قصص واساطير الناس هنا مجرد معارف فئط لاغير .
ومن رمضان اللى فات اقتنعت اقتناع كلى بدة .... وسبب انى مش هكلم بنات تانى وان لما ناس كانت بترد عليا وتستغرب من كون انى مش محتاج شيى منها فعلا .. واجابة سؤالى المعتاد ان فى ناس بترخم عليهم ...!! ومكنتش متخيل حجم الرخامة ..!!
اينعم اوقات بلاقى آد كتييييييييير وببقى عارف ان نصهم مفكرنى بنت ولما بيعرفوا ف اقرب بلوك وبترمى علشان كدة مش بقبل ..
العقلية عندنا يا يكلم بنت يا بلاش يا يمشى مع بنت ف الجامعة يا ميبقاش ف جامعة يا يقضيها يا يبقى معقد يا صايع وتافة يا مستشيخ ولو جتلة فرصة هيفجر !!! عقليات والله زى الفل الفعل ورد الفعل ....
انا اخدت باس ورد صديئة ليا كنت هعملها حاجة جوا الفيس بتاعها وطبعا من عادتى مش بتدخل ف خصوصيات حد بس الفضول اساحبى الفضول وحش .. لما فتحت لقيت 10000000000000000 ادد و 2000000000000000 لايك و3000000000000000 رسالة استأذنت منها افتح شيى واحد فيهم بس الا وهو الرسايل ... عايز اشوف كمية الرسايل عبارة عن اية لانى ببعت رسايل عايز اشوف وضعى ايز  لانى لما بلاقى رد احمق وامشى بقول هو انا هاكلها طب ماترد بذوق وانا مش هضايقها تانى .... ههههههههههههههههههههههه احبايبى يا بنات الله يكون ف عونكم دة انا لو باعت آية ف رسالة من حقكم متردوش وتخافوا ...
يالهوز على القرف .. عقدة ابدية عندنا تسمى راجل كائن مفترس متغطرس .. وبنت كائن بردة يُفترس ودعيف ف وجه نظر الراجل اللى هو لية الحق ف انة يتصرف فيها يملكها يجرحها بفعل وكلمة وبصة .. اية الحقارة دى .. انا شفت مرة ولد بيرمى على بنت منديل سئلتة استفدت اية  ؟؟؟ طب اية المتعة ؟؟ طب يعنى باى دافع عملت دة ؟؟ وبما انة حاسس بغلطة وبما انى مخوفش حد اصلا بس هو كان مرعوب فكرنى قريبها قلتلة سبحان الله بجد يعنى جبان وجحش .... بصراحة انا بتشلنى قصة ان البنت تتفتح ليها كل الابواب كون انها بنت وهى مش فاهمة كدة مفكرة ان دة تقدير  .. اكتشفت ان رجالتنا زى الفل ف مواصلات ف شارع ف تعامل ف بيع وشرا ف حتى جواز وخطوبة ... ما الانثى الا وسيلة ... ف نظرهم .. للتسلية ،، للمتعة ،، للظلم ،، لتفريغ الكبت والزهق ،، لممارسة السيطرة والرجولة وفرض الاراء ... حمرا يا رجالة ... فقعتونا دماغى باظت من تفكيرنا وسلوكنا
مرة كانت المواصلات زحمة وفى بنت واقفة والجو متاخر قلت لساحبى احجز لينا وسيب مكان جنبك للبنت دى عربية جت والثورة قامت لقيتنى جوا العربية ورا وصاحبى قدام وحاجز ... طبعا انا قلتلة احجز ليها لانى ضامنة انة مش هليزق فيها ويصونها ومفيهاش حاجة لما حد يلاقى بنت يقعد جنبها لانة ضامن نفسة وميضمنش غيرة ... لقيت العربية كلها بتتخانق عليها وحاجزة ليها وطبعا هتبقى زنقة كلة عايز يجامل ويكسب رجولة وجدعنة *ــ^ وحاجة تانية مرضية دة مرض والله انا مش شايف فية اى متعة انى الزق ف حد جنبى !!! المهم علشان مشطحش ... انا مش هبعت رسايل تانى لحد ماعرفوش الله يكون ف عونكم والله من الكائنات دى زى الكائن اللى كلمنى من يومين اذا كنت انا راجل ومخلصتش من الحمق والسخافة والعبط والعتة والهطل التربوى بتاعنا للاطفال والشباب والرجالة حتى جاتكم البلا شعب حشرى .



هناك تعليق واحد :