Translate

الأربعاء، 9 أكتوبر 2013

ادينى مسحتها خالص لا يجزم ولا ميجزمش اصل فى ناس بتحب تهجص وتخترع .!

هناك 16 تعليقًا :

  1. مسحتها عشان محدش رد احسن حل ليك التجاهل و بجد ندمت ع معرفتك و ربنا مش راضى عليا عشان الهبل ده هو كان لازم يكون فيه حاجة كده تيجى منك تخلينى محاولش اتكلم و لا اظهر تانى واكيد انت عارف انا مين ودى فرصة ربنا عطهانى عشان ابر بقسمى

    ردحذف
  2. لا لقيت 3 تعلقيات ملهمش علاقة ببعض .. ومسحتها علشان فى حد قال ان محدش هيتكلم فعلا لانهم ميعرفونيش شخصياً ... وفى حد رد اول مانشرتها ومحدش تجاهلنى انا قلت اللى يعرفنى ولو حتى واحد بس علق هفرح بده عادى يعنى ربنا يسهلك .

    ردحذف
  3. مهو انا اللـ قلت محدش هيتكلم و بردو انا اللـ قلت عليها " ناس بتحب تهجص و تخترع " شكراا ليك

    ردحذف
  4. كنت عاوز اقول رايى مسحتها ليه

    ردحذف
  5. ممكن تقوله هنا فى تعليق وبرده اكون ممتن ...

    ردحذف
  6. انا كمان مقلتش رايي
    شخصية محبوبة و مكتئبة وغامضة و مجنونة و مرحة و حزينة و عصبية بس بتبعد الناس عنها و خصوصا لو لقيتهم بداوا يحبوها يا ترى ليه

    ردحذف
  7. محبوبة دى كنت زمان بلاقى اى حد من اول مرة يشوفنى يقولى بحبك حتى الولاد !!
    مكتئبة لظروف شخصية وحياتية ،، غامضة دى مش حقيقة بالمرة لانى واضح جدا ،، مرحة يعنى بهزر كتير فى الواقع يمكن فى ناس معينة انا الوحيد اللى اقدر اسرق الضحكة منهم ،، حزينة لفراق ناس كتير ولوجودى فى الحياة ،، عصبية دى وراثة بس زودتها اوى ... ببعد اللى يحبنى علشان انا مش للجميع وكذلك اللى هيحبنى مهواش رخيص ملوش لزوم افضل سايبة متعلق لحد مايحس انه وحش ويزعل .. انا جربت الاحساس ده فمحبش حد يتعلق بيا وميبقاش بتاعى ... زى بالظبط لما كنا صغيرين وحد يضحك علينا ويقولنا طب ادخل البس وتعالى مستنيك وندخل نلبس جرى وبفرحة ونجرع نلاقية مشى هو بالظبط نفس الاحساس بالخيبة والانكسار لما يبقى حب من طرف واحد .
    # شرح مفصل اهو .

    ردحذف
  8. طلع فيه حاجات صح اهي ^_^ بس ليه فيه ناس متضيقين منك و بيتكلمو كده

    ردحذف
  9. عادى يعنى كل واحد حر فى رد فعله هو شايفنى وحش اكيد انا ليا مبرر لوحاشتى معاه وهو عنده سبب قوى يخليه شايفنى وحش ومن هنا لحد ما يفهمنى او يفهم مبرراتى او حتى ميفهمش فهو حر يقول كل اللى يحبه حتى لو هيشتمنى انا هنشرله كنوع من احساسه بالانتصار او انه بياخد حقه او نوع من احترامى حتى لوجوده .. وممكن اكون انا غلط فى حقهم فعلا وضايقتهم ويستحقوا منى اعتذار ...

    ردحذف
  10. حكمو غلط على شخصيتك و لا انت غلطان
    لو هما فاهمين غلط لازم توضحلهم
    ولو انت غلط لازم تعتذرلهم
    وجهة نظرى

    ردحذف
  11. هو اللى يقدر يحكم عليا بشكل نهائى اللى عاملنى ووشى فى وشه او شافنى ...
    ولو انا غلطان هتعرف وومش هكابر وهعتذر وهرضيهم بالطريقة اللى يحبوها ويختاروها كمان ..
    واللى عايز يفهم يجى وانا افهمه واوضحله ومش هكذب عليه فى حاجة ...

    ردحذف
  12. رأيى ..الحاجات الكويسة ـ انت شخصية طيبة جدااا ومتسامحة ووبتفهم ـ ذكى يعنى ـ وجواك حاجات كتير حلوة بس انت مستسلم للجانب السئ غالبا ومبتحاولش تاخد خطوة للامام مع انك ممكن تكون افضل من كده بكتيير ـ وجرئ ـ معرفش دى ايه ـ بس اكيد ليها جانب حلو وجانب مش حلو ـ ع الجانب الاخر ـ عصبى جدااا ومتشاءم جدااا وبتيأس بسرعة ـ دى حاجات عادية يعنى ـ بس ممكن تتلغى وتبقى احسن ـ مش صادق وده معرفش مع كله ولا مع اشخاص معينة بس

    ردحذف
  13. شكرا ليك .. فعلا انا مبحاولش اتقدم ن الظروف مكتفانى ،، جرىء دى اللى هى ازاى ؟!!
    الباقى تمام ماشى ..
    مش صادق دى = انى كذاب والحقيقة انى مش كذاب انا كتوم ممكن اعمل حاجة غلط فعلا واخبيها على حد بحبه لانه لو عرف هيزعل منى ..
    وممكن اعمل شىء غلط وانا مش فى بالى حاجة ومش بفكر فى عواقبه وبعملها وخلاص بدون استفادة !!
    انما انا مبكذبش .. الكذب خوف والخوف مش هيطول عمرى زى ماقلت ممكن بس اكون كتوم او بخبى حاجات كتير عن ناس كتير ولما بيعرفوها بيزعلوا انا بخبيها مش خوف منهم لا لان غالبا الحاجة دى مبتكونش فى بالى اوى او مأثرة فيا .

    ردحذف
  14. ما هو لما يعرف منك ويزعل احسن ما يعرف من بره ويزعل لأنه كده كده هيعرف

    ردحذف
  15. مش صادق ـ مش معناها كذاب بس ممكن تدخل ف نطاق الخداع

    ردحذف
  16. ماهو الشىء ده لا ميثل ليا قيمة فى حياتى ومش شىء مهم علشان اقوله ومش شاغل بالى بيه = انه مش مهم .
    ثم انه مش خداع
    انا مثلا بحب بنت ومش بشوف غيرها بس كلمت بنت تانية مجرد كلام ايا كان نوعه انا ولائى لمين ؟؟
    بنتمى لمين ؟؟ بحب مين ؟؟ وعايز مين ؟؟
    طبعا لو اتخيرت بين الدنيا كلها وبنات الدنيا كلها وبين اللى بحبها هختار اللى بحبها ومش هبص ولا هشوف غيرها
    ميبقاش خداع بقى تبقى اشياء تافهة ذكرها هيضر وخلاص وهو اصلا ملوش لزمة !

    ردحذف