Translate

الخميس، 10 أكتوبر 2013

(1) ...
مالك يابنى مكشر ليه انت كده بتتعب نفسك ... مفيش ياحاجة انا كويس ... "مواصلات" ...
مالك
مالك
مالك
مالك
مالك
مالك
مالك
انا كويس ... "ناس كتير معرفش نصهم" !
(2)
جايب اليمامة دى منين ؟؟
مسكتها وهاخدها البيت ...
طب تبيعها ؟
اشتريها ...
اشتريت ... طيرى وخدى فرصة تانية لانك تبقى حرة .. " شىء ايجابى فى اليوم"
(3)
انا تعبت يادكتور دى المرة الالف اجيلك ...!
وانا اعملك ايه علاجك فى ايدك انتى متوتر وعصبى ..
علاجى فى ايدى ازاى امال انت لزمتك ايه ؟
انت ملكش علاج لانك مش عيان ..!
تباً لك يا دكتور ...
# تلخيص يوم كامل
3#مواقف
# بيض

هناك 4 تعليقات :

  1. و إيه علاقة المواقف دى بإحساسك بالوحدة

    ردحذف
  2. لان لو عندى حد مميز قريب منى مش هزعل وامشى مكشر غصب عنى ومضايق والاقى ناس غريبة بتقولى مالك !!
    ولان لو عندى حد قريب منى مكنتش هحتاج اروح لدكتور كان هيبقى اقرب ليا من اى حد واحكيله كل اللى فيا بدون قيود ..
    الوحدة ليها اثار سيئة كتير بس غالبا هى احسن برده من وجود ناس مزيفة ومنافقة وعموما هشيل الصورة اللى مزعلاك ..

    ردحذف
  3. مش مزعلانى مجرد سؤال وربنا

    ردحذف
  4. عادى يعنى مفيش مشكلة لما حد يقولى حاجة واعيد تفكير فى المنشور .. الحقيقة ان مكنش ليها علاقة بصدق بس انا كنت عايز اقول كده فحبيت اختصر ومستهلكش كلام كتير ..
    منورنى .

    ردحذف