Translate

السبت، 19 أكتوبر 2013

عبدالرحمن محمد - قولو لها ...4

قولوا لها اننى مازلت اهـــواهــــــــا .... مهما طال النوى لا انسى ذكراها ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
واللى هيسمع حاجة من الاتنين يتحمل الذنب لوحده انا برىء ...^ـ^
https://soundcloud.com/search?q=%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%AD%D9%85%D9%86%20%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF

هناك 11 تعليقًا :

  1. انا معرفش بتكرهنى ليه !! بس انا مش بكرهك رغم انى معرفكش .

    ردحذف
  2. حاضر هنقولها :D

    ردحذف
  3. ماشى ياعم قولها بس يارب متكونش بتكرهنى زى الاخ اللى فوقك ده !

    ردحذف
  4. لا منقدرش :) ده أكيد حد زعلان منك مش أكتر :)

    ردحذف
  5. واضح انى بزعل ناس كتير !!
    معنديش دم الصراحة انا سبب كل حاجة وحشة بتحصل ... تقريبا انا السبب فى ان واحد ضفره يتكسر علشان بس يعرفنى فاكون انا السبب !!

    ردحذف
  6. انت عارف ان الكل ليهم حق يكرهوك و انك شخص اناني و كداب و بتأذي الناس و تعمل فيها ملاك بريء

    ردحذف
  7. لما تحس انك اد المواجهة ابقى كلمنى ولما تحس انك تملك من الشجاعة مايكفى لانك تواجهنى وتقولى ظلمتك فى ايه علشان تكرهنى ابقى كلمنى !!
    انا مشفتش احقر ولا اقذر ولا احط ولا اندل من انك تستخبى بشكل وضيع وتقعد تحكيلى مأساتك معايا انت بتحالو تضايقنى بشكل نفسى مش هسمح ليك ولا لألف وضيع زيك انهم بس يشغلوا بالى ...
    شايف نفسك مظلوم وليك حق تعالى شاور عليه وقولى ده حقى وخد بالشكل اللى يرضيك لو انك اد المواجهة ومظلوم فعلا هتواجه .. انما انت اجبن من الجبن وفى قرارة نفسك عارف انك مخطىء فى شىء ما بدليل انك مش قادر تواجه ،، عارف انك لو واجهت هتلاقى غلطات كتير ليك علشان كده مش قادر تواجه .. انت بس شخص جبان مش اكتر .. صدقنى مش ههتم بأى كلمة تقولها زى ما قبل كده كنت بنشرلك تعليقك يمكن ترتاح ... انا لان ناس كتير بتحبنى مش قادر افهم ظلمتك فى ايه وليه بتكرهنى لانى مستحقش انك تكرهنى ... لو اذيتك تعالى قولى ده حقى وخدة تعالى واجهنى ... كلامى انتهى غير كده ممكن رصاصة فى دماغك تريحك من كل العقد اللى ساكنة فيك دى ممكن تريحك للابد من انك تتابع الناس وترمى كلام زى السم شبهك وانت مستخبى بجبن ممكن تريحك من شىء واجعك اوى انك موصلتش ليه لانك لو بتكرهنى بجد هتبعد عنى مش هتحتاج كل فترة تيجى تقولى كده وتمشى ممكن برده تريحك من فشلك فى وصولك لشىء ما .

    ردحذف
  8. المواجهة حل سليم مع اي شخص طبيعي الا انت

    ردحذف
  9. ايه يا نور ده !

    ردحذف
  10. دى شخصية مريضة بتحاول تفرض نفسها بالعافية او توصل لشىء ما خيالها المريض صوره ليها ...
    فأنا قلت مش هسكت لحد تانى احسن السكوت تقريبا بيكون ضعف فى نظر المرضى اللى زيها فقلت اهزقها بقى واديها اللى تستحقه

    ردحذف