Translate

الأحد، 12 مايو 2013

ههيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهيههيهيهيهييهي
انا ممكن اطفش اى حد من حياتى وبالطريقة اللى هو يختارها ويحبها ..
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههـ
#شرير

هناك 4 تعليقات :

  1. وتطفشه ليه؟ انت ممكن تكون شايف انه طفش لكن هو خرج من حياتك اشفاقا عليك منه مش شرط يكون طفش وليه الشر دا !

    ردحذف
  2. اشفاق !!!!
    ليه هو كان ايه ف حياتى والنبى ياحيلتها خلى كلامك لنفسك ومتستفزنيش دلوقت لانى مش ناقص ولعلم جلالتك اللى بخرجة من حياتى ببقى متوقع منه شيى قذر شبهه فبلحق اتخلص منه بطريقة هو بيحبها وبرتاح وبريحه يفكر ازاى يمارس قذارته معايا ونادراً لما بخرج حد من حياتى علشان بحبه او خايف عليه منى ...
    لو انت واحد خرج من حياتى وكنت مشفق عليا فده شيى يخصك واكيد فى حاجة فى دماغك انا احترمها بس لو وضحت هتعرف انى انا اللى طردك مش اكتر ،، اشفق على حالك انت ياصديق .

    ردحذف
  3. معنى كلامك دا ان كل اللى خرج من حياتك ناس قذرة وانت اللى طردتهم بطريقتك من حياتك ؟!

    ردحذف
  4. لا مفتكرش ،، انا بعدت عن ناس بحكم الظروف والمسافات وده مش خروج .. فى ناس بتكون معرفتى معاها لسة سطحية وبيكون ليا نظرة فيهم فبخرج .. وفى ناس ببقى متوقع منها شى قذر فتعمد اتجاهلهم والتجاهل بيكفى لانهم يخرجوا ... فى كمان ناس خرجت من حياتى وطلبت ده وكان فرض عليا احترم رغباتهم ... وفى شخصية واحدة بي خرجتها من حياتى بطريقة قذرة كنت انا فعلا اللى قذر ساعتها رغم انى بحبها جدا وبحترمها بس خفت عليها منى ... واخيراً اللى خرجت من حياتهم عدد قليل جدا .. انت لو شايف ان اللى خرج من حياتى مُشفق عليا فده رأيك احتفظ بيه لنفسك .. ولو انت منهم راجع نفسك واحكم عليها الاول وشوف مين يستحق الاشفاق ... انا الحمد لله اعرف ناس فى قمة الروعة والجمال حوليا ومعايا .

    ردحذف