Translate

الجمعة، 24 مايو 2013


هناك 18 تعليقًا :

  1. مش اجمل على قد ما كانت هتبقى اريح

    ردحذف
  2. راحة لينا اننا ما نعرفهاش

    ردحذف
  3. يكون احسن برده واهو ترتاح اكتر

    ردحذف
  4. يعني ايه !!! دا ايه اصله دا !!!

    ردحذف
  5. يعنى انه يكون احسن انك متعرفهاش وانك متقربش ومتحاولش اصلا علشان ترتاح اكتر

    ردحذف
  6. اااااااااااه اشطة شكرا على النصيحة :)

    ردحذف
  7. قمر مين حضرتك !!! تعرفني علشان تقولي قمر !!! O-o

    ردحذف
  8. القمر جسم معتم ياصديقى ،، ثم ان ربنا مخلقش حد وحش ولو القمر دليل على الجمال فانت اجمل لان ربنا اللى خلقك وميزك ..
    بعتذر لو كنت ضايقتك ..

    ردحذف
  9. اممممممممم رد دبلوماسي علشان تهرب من اجابة السؤاااال حلوة الفلسفة دى :) _ لا ما تعتذرش ولا حاجة حصل خير :)

    ردحذف
  10. مفيش فلسفة دى حقيقة ،، ثم انى معرفكش الا اذا كنت من ديرب ... غير كده يبقى انا مخطىء

    ردحذف
  11. لا مش من ديرب _ عموما الانسان كمان ممكن يبقى معتم

    ردحذف
  12. يبقى انا مخطىء ... الانسان لو هيكون معتم بس عنده القدرة على عكس الاشياء الجميلة والظهور بشكل جميل كالقمر فاهلا بيه ...
    شرفنى وجودك .

    ردحذف
  13. يبقى مش كل الناس تقدر تعكس الاشياء الجميلة فيه ناس مظلمة من داخلها وما بيجيش منها الا كل شئ مظلم علشان كدا متقولش قمر على اى حد غير لما تعرفه كويس اذا كان عنده القدرة دى ولا لا :(

    ردحذف
  14. انا مبحاولش اعرف حد وفى عالم زى ده بحسن الظن بالناس مش اكتر ،، ثم انى مش بحكم على حد حتى لو اعرفه ولو عمل شى وحش اكيد ليه دوافع وعنده اسباب للى عمله لو غلط اسمعها واقبل او ارفض بتاعتى انا ... المظلم اللى داخله مظلم ومبيجيش منه الا كل شى مظلم هو حر وانا احدد افضل موجود واستحمل اللى جواه ولا انسحب وافضل شايل شى كويس ؟؟ ...
    فى كل الاحوال انا لا مبالى باى شى بس حسن الظن فى الشخص بيخلينى الاقى فيه شى انا حابه وغالبا مش هبطل اقولها لانى مش هحاول اعرف هو عنده القدرة دى ولا لا ..

    ردحذف
  15. اذا كنت كدا فعلا فهنيئا لك ^_^

    ردحذف
  16. مش شايف انه شيى جميل انى بكلمك وانا ف مكانى متواصل معاك ؟؟؟؟
    انا نفسى معرفش اذا كنت انا كده فعلا ولا لا !!
    دلوقت كده بعد ساعة مش عارف !!
    هكتفى بكلامى ده لانى مشتت جدا دلوقت ومش قابل نهائى انى اتكلم مع حد مبهم بالنسبة ليا .
    نورتنى بزيارتك ...

    ردحذف