Translate

السبت، 11 مايو 2013

تانى علشان انا من النوع اللى كلمة تقلب دماغه شهور وربما سنين ...
انا لما بعرف حد مبحسش انى اشتريته ولا انى ليا الحق احكم عليه او على افعاله او على افكاره ...
حتى لو اتجوزت مليش الحرية المطلقة انى اقيد مراتى بشى ..
حرة فى افكارها ،، حره فى رأيها ،، حرة فى قرراتها ،، حرة فى مستقبلها بس ده بتوافق وحب بينا  ومش بشطحات لا اخلاقية او لا دينية على كل حال اللى اقصده انى مش بشترى حد لما اعرفه ولو اقرب الناس ليا زى ما احترمت وجوده هحترم رغباته فى بقائه او رحيله من حياتى بس انا مش مجبر استحمل كلامه دايما لانى ليا طاقة كمان هو مش مجبر يفضل فى حياة حد فى نظره انتهازى او بتاع مصلحته ..
ربنا يعلم انا عمرى ماحبيت اكون سبب ف انى اضايق حد او ازعله بفعل ولاحتى بفكرة ومش بسامح نفسى بسهولة لو حد زعل منى او انا عملت شى يضايق فعلا ولو فضلت حاسس انى مذنب انا همشى خالص وهسيبها للكل وانا اللى هنسحب من حياة الجميع ..
ولو حسيت انى عقبة فى طريق حد او حتى حد بيسيب اللى وراه علشان يطمن عليا او يشوفنى ومستقبله هيضيع برده همشى من هنا لبكرة ربنا يسهلها .

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق