Translate

الخميس، 16 مايو 2013

احدهم اخبرنى حلمت بك ..!!
قلت هات ماعندك ...
قال ...
رأيتك تمر وانت غاضب الوجه ثم دخلت احد المساجد وصليت بالناس اماماً وكان صوتك جميل وانت تقرأ القرءان !!
وبعد الصلاة جاء شيخ كبير يرتدى زى ابيض وصافحك ثم همس فى اذنك ..!!
وانتهى الحلم ..!! لا اعلم ماذا قال لك ...

وانا ايضاً ياصديقتى لا اعلم ماذا قال لى الا اننى اعلم ان احدهم شيخاً كبيراً واريد منه جوهرته الثمينة واتمنى ان يكون همسه فى الواقع هو انه سيعطينى اياها ...
انا ايضاً احلم كثيراً كفقير يحب اميرة ،، كرجل يتمنى ان يصيد القمر لحبيبته لتعلم كم يحبها ...
وانا ايضا اتمنى واتمنى ان يتحقق حلمى ...


هناك 13 تعليقًا :

  1. يارب يسعدك بحق لااله الا الله :)

    ردحذف
  2. ستفوز بها ان شاء الله :)

    ردحذف
  3. ده حلم جمييييل اوووووووى ،، يارب يتحقق ،، ده خير والله ان شاء الله ،، ربنا يكرمك يا نور ،، ويرزقك الدرجات العلى ف الدنيا والأخرة ،، ويحقق لك ما تتمنى واكثر ،،

    ردحذف
  4. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  5. و انت صدقت الحلم دا!!!!
    حاسس اني قريت الحلم دا قبل كدا . صديقتك دي بتشتغلك تقريبا

    ردحذف
  6. ياصديقى انا معرفش العقليات لحقيرة اللى انت بتتكلم عنها دى وبتكذب ،، انا اعرف ناس راقية ومحترمة ثم ان الاحلام مش مقيدة ولا مكتوبة باسم اشخاص انا على يقين انها مش كذابة وكلمة "بتشتغلك" دى كلمة غبية ملهاش لزوم ... عندى اسباب كتير تخلينى اصدق ...

    ردحذف
  7. وايه بقى اليقين دا اللى يخليكى تصدق !!!! ما تصدقش اي حاجة تتقالك في الزمن دا . وبعدين بالراحة ما تتعصبش كدا ببساطة فعلا قريت الحلم دا و بنصحك انك ما تصدقش اي حاجة

    ردحذف
  8. ياصديقى انا مش منفعل بالعكس ليا الشرف ورأيك يهمنى طبعا انا بس معجبنيش اسلوبك حسيت انك بتنتقص من قيمة الشخص صاحب الحلم ... اللى يخلينى اصدق يا احمد ان صاحبة الحلم شخصية محترمة جدا ومش كذابة وكانت بتقوله لانها دايما بتحاول تحفزنى وانا محبط قالته دليل على انها متفائلة ،، الجزء الاهم ياصديقى انى دايما بتخيل نفسى او بشوف نفسى امام مسجد وده شى غريب جدا رغم انى محكتش ليها عن النقظة دى فى خيالى ... ومعاك ان الزمن ده كله مش حقيقى بس لسة فى بعض الاشخاص الراقية اللى مبتعرفش تكذب واللى مش بتدور على مصالحها الشخصية او منافع ذاتية ... منورنى يا صديق ..

    ردحذف
  9. خلاص يا باشا اسف على طريقتي كسفتني والله وربنا ينولك اللي في بالك . صديقتك دي مينفعش تحلملي حلم زي دا كدا XD شكلها مكشوف عنها الحجاب :D
    دا بنورك يا صديق بس دلني على الناس دي اللي مش بتدور على مصالحها الشخصية !!!!! اختفوا يا اخي

    ردحذف
  10. هتلاقيهم اذا كنت انت زيهم نادرين اوى ع فكرة هتعرفهم من وسط ناس كتير بيمثلوا انهم مش بتوع مصالحهم ربنا يوفق الجميع ....
    اكيد هى هتشوف تعليقك ده وادعى بقى متحلمش انك مربوط ومختطف ف سينا

    ردحذف
  11. لا والله هتشوف كل دا !!!!! يالهوي لا يا عم مش للدرجة دي حسبي الله ونعم الوكيل في ام دي بلد . ليه هتحلملي بحلم زي دا يعني !!!! شكلي كدا اتفضحت :( ربنا يعينهم .

    ردحذف
  12. ربك يستر ،، شرفتنى زيارتك ياصديقى .

    ردحذف