Translate

الاثنين، 6 مايو 2013

انا حياتى كلها بقت قرف .
لو رايح مشوار معنديش صبر الطريق يخلص عايز اطير ،، لو مستنى حد مش قادر استنى يحضر حالا
لو حتى بلعب بليستيشن ننجز والماتش يخلص مش هستنى الوقت ده كله !!
ده تاعبنى جدا ودكاترة قالوا ان ده سبب تعبى زهقت من كل حاجة وروحى بقت ف مناخيرى ومعنديش صبر خلاص
بجد مشكلة مزعجة جدا وتعبانى جدا حتى المهدئات ملهاش لزمة فياريت محدش يلوم عليا ابدا ولا يجى يقول زعلان يسيبنى اتحرق وملوش دعوة بيا ياريت كل اللى بيسيب رسالة هنا او ع الفون يبعد عنى خالص وميهتمش علشان انا هزعله بصدق هيزعل غصب عنى انا اقرب الناس ليا مش طيقانى لقله صبرى مش قادر اتنفس من القرف اقسم بالله مابطيق هدومى اللى عليا فعلا وجسمى بييبقى نار وبقى عايز اقلعها وارميها مفياش خلق ياريت الكل يبعد عنى ويسامحنى وينسانى خالص علشان ميزعلش ويتقمص وانا طبيعتى بقت تخنق خلاص انا نفسى مش طايقنى !!

هناك تعليقان (2) :

  1. طب ليه كدا .غير اى حاجة ف حياتك وانت هتحس بفرق اعمل كل يوم اى حاجة جديدة حتى لو بسيطة هتكسر روتين يومك وهتحس انك بتعمل حاجة مختلفة ,حاجة تفرحك او تفرح غيرك او حاجة تنفعك وتنفع غيرك , واصبر اكتر من كدا كل الناس عايشة ف هموم الدنيا وكل واحد عنده همه بس ال بيعيش مرتاح ال بيقدر يتغلب ع ده كله ويكبر دماغه من الدنيا كلها .هى مش مستاهلة اصلااا. .خليك اقوى من كدا متخليش اى حاجة تأثر فيك . شوف انت عايش ليه واعمل لل انت عايش ليه ،ارضى ربك وهتعيش مرتاح .وهتلاقى الدنيا كلها ميسرة ليك ، حتى لو قابلت صعوبات فهى ابتلاء من ربنا لقوتك وصبرك . ليه مش بتعتبر ال حاجات ال بتحصلك ال صعبة دى ابتلاء من ربنا ،وتاخده ان ربنا بيحبك وتفرح بيه وتصبر عليه . جدد حياتك اعمل اى حاجة جديدة كويسة صدقنى هتحس بفرق شاسع جدااا. جرب بس،وياريت بلاش طريق المهدئات والدكاترة ده لأنه مش كويش وخلى بالك من نفسك ومن صحتك ،

    ردحذف
  2. انا نشرت التعليق بس علشان اقولك انى بحاول اعمل شيى جديد بس انا ممكن ابقى مبسوط وفاجئة حالى يتقلب واتبهدل وابقى عصبى معرفش ايه السبب خايف من حاجات كتير اوى ،، عموما مش هطول بس فى ناس كلامها ووجودها بيريحنى جدا ويسعدنى وهم الامل الوحيد ليا فى الحياة ... حاضر هحاول اتغير ...
    انا اعرفك كويس اوى ومبسوط انك بتطمن عليا ع الاقل ...

    ردحذف