Translate

الجمعة، 10 مايو 2013

انا كل يوم بتأكد ان الناس دى بتستمتع بنرفزتى ،، لو مش عايز يعمل شى يقلب وشه ويعمل زعلان !!!
انا جبت اخرى على كل حال ومش كل يومين هقعد ادادى وافهمهم اقل شى واقل اسلوب ممكن يعاملنى بيه ...
كلامى خلص اللى عايزنى هلاقيه جنبى دايما مهما ازعله وحتى لو كنت معاه وحش ..
دماغى مقلوبة  لوحدها ومش هسمح لحد يقلبها اكتر .

هناك 5 تعليقات :

  1. مين بس اللى مزعلك يا نور سيبك منهم ومتزعلش نفسك

    ردحذف
  2. اللى مزعلنى الناس اللى بتقول انها بتحبنى !! الناس اللى بتقول يهمها زعلى !! الناس اللى بتقول انهم بيحسوا بيا !!!
    تفتكر ان ايه يزعل ولا حاجة عادى انا اللى فيا مكفينى فخلاص بقى معادتش تفرق من هنا لحد ما افهم ليه

    ردحذف
  3. مهو مش معقول زعلانين من الهوا شوف انت عملت ايه دايقهم مهو انت مش ملاك

    ردحذف
  4. مقولتش انى ملاك واللى يزعل يولع انا ع اخرى اللى زعلته يخرج من حياتى

    ردحذف
  5. اشرب عصير لمون وروق دمك بس ^_^ .. الدنيا مش مستهله :D

    ردحذف