Translate

الاثنين، 4 مارس 2013

مثلا انا ليا صديق بحبه جدا وبحترمه وفــ نفس ذات الوقت بحب بنت جدا ومفروض انها حبيبتى  كده تمام .
طيب جه صاحبى ده حب يعرفنى على بنت تانية لانه مبيحبش البنت اللى بحبها ولا حابب قربى منها ..
_ البنت اللى بحبها عرفت وجت تكلم اللى صاحبى بيعرفنى عليها قامت شتمت حبيبتى !!
المفروض ان رد فعلى انى امسك صاحبى اوبخه واطلع عينه وانه ازاى يسمح لنفسه يعرفنى على حد تانى وازاى اصلا يكون حد وسخ وزبالة بالشكل ده ...
تانى شيىء اقوم ماسك البنت اللى شتمت حبيبتى لاسعها قلم علشان تحترمها وتحترم نفسها وهبقى كده مظلمتش صاحبى بالعكس لانه هو محترمش رغبتى ومحترمش اللى بحبها والموضوع هينتهى بانى اعاتب صحبى وافضل محافظ على حبيبتى ... ولو زعل يولع بجاز وسخ لانه غلطان ... المفروض ان ده الصح اما بقى لو اختارت صاحبى وزعلت البنت اللى بحبها يبقى انا اصلا مبحبهاش ...
اقطع صباعى لو حد فهم ... المهم انا اتنصب عليا النهاردة فى 100 دنيه مآئة جنيه مصرى فئط لا غير وانا اصلا بشحت الايام دى ده انا مش لاقى اشترى كوتش جديد واضح ان دعوة امى صابت "انت مهتم باللبس والكوتشات بس " وقامت رازعة دعوة واضح انها لبست ،، ميت جنيه ياظلمة ههههههههههههههههـ الواحد بقى بخيل اوى ده انا كنت بتغدى بضعفها كام مرة واظن فى حد هنا عارف كويس وكنت دايما هاريه عزومات ف باربكيو يارب اصعب عليه ويدينى 100 جنيه بقى ^ــ^
آآآآآآآآآآآآآآة يانى يا جيبى ،، جيبى انجرح يعنى ولا اجازة ولا توفير حسبى الله .


هناك 3 تعليقات :

  1. هههههههههههههه..نعم

    ردحذف
  2. عايز 100 جنيه من اللى غديتك بيهم قبل كده

    ردحذف
  3. حاضر من عنيا ^_^

    ردحذف