Translate

الثلاثاء، 6 نوفمبر 2012

فى ناس كدة دايما عايزة تاخد متديش ،، بتبص لنفسها وبس لمشاعرها وبس لقلوبها وبس ...
ناس وقت ما الدنيا تضيق بيهم يجروا عليا واكون افضل حد كلامى بيطمنهم ويفرحهم ...
اكون طوق نجاتهم اسئل عليهم دايما واطمن عليهم واعدى ليهم مواقف كتييييييييييييير اوى 
وفاجئة يقولوا انى انا الغلطان وان عندهم اسباب كافية تبعدهم عنى !!!
هو بصراحة ف ستين الف داهية ولا يلزمنى ...
كنت فين لما ببقى هطق ؟؟
وكنت فين لما كنت بكلمك وعرفت ان صاحبى مات وسيبتك وجريت مفكرتش تطمن عليا ولا تسئل !!
كام مرة قلت مش هنتكلم تانى ورجعت اكلمك ؟؟
كام مررة زعلتك وسبتك زعلان ؟؟
كام مرة اتنازلت علشانك وجيت ع نفسى ؟؟
كام مرة رفضت وجودى عندك وانت بتقول انك بتحبنى ؟؟
كام مرة سئلت عليك انا واطمنت وانا ظروفى زى الزفت ؟؟
كام مرة احتاجتك وكنت جنبى ؟؟
كام مرة راعيت مشاعرك وعملت الف حساب ليها وانت مكنتش مهتم ؟؟؟
كام مرة قلت ان دة بحبة ودة بكرهه وعملت اللى بكرهه ؟؟؟
كام مرة كلامك كان غبى شبهك ومجتش تعتذر وبديت بالكلام زى ما بعمل معاك ؟؟؟
كام مرة قصرت ف حقك وكام مرة ما اهتميتش بحقوقى اصلا ؟؟
قبل ماتقول اسبابك بص لافعالك وطول وعرض كدة ياهندسة وشوف المقاس بين افعالك ورد فعلى 
بعدها تعالى قول اسبابك الرهيبة لغبائك ...
عايزك تشوف الكلام دة وتخرج برة متجيش هنا تانى انا بطلت اتحمل وبطلت ابقى على ناس مش بتقدر ولا تستاهل الاحسان .
بص حوليك كدة هتلاقى ناس افضل واجمل واحسن منى ويتمنوك انت بس جرب تحاول تلاقى بالتوفيق وربنا معاك ياصديقى .

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق