Translate

الأحد، 4 نوفمبر 2012

الظقاظيق "الزقازيق" سابقاً بالنسبة ليا ..
بلد بكرهها وبكرة الشراقوة كلهم اصلا ،، ابخل واندل ناس ممكن تعرفهم او تصاحبهم ف حياتك الا قلة قليلة جدا جدا جدا جدا تكاد تكون معدومة ،، وللاسف مشهورين بالكرم والجدعنة !!!!!!!!!!!!!!!!!!! طب دة انا بحب المنايفة عنهم لانهم اجدع منهم .
كان يوم كئيب وحر وممل ومقرف ف الظقاظيق ،، من اول اليوم اصلا وهو زى الفل فلوسى وقعت منى ف اول مواصلة اركبها والحمد لله كان معايا غيرهم ف جيب تانى ... ومفيش مواصلات وزحمة والبنات بقيت بلطجية وحاجات عجيبة بشوفها وانا رايح جنينة الحيوانات دى .. انا بتريق ع فئة معينة اعرف اسلوبها ف التعامل ومنكرش ان فى ناس تستاهل كل خير وناس قمة ف الادب والاخلاق بس بردة ناس بخيلة ومش ههدى الا لما اكتب دة ....
احلى حاجة حصلت بقى ان فى حد شرقاوى قفشنى وانا لسة داخل الظقاظيق لقيت رسالة منة بيقولى انت هنا ؟؟؟
وطبعا محدش بيعرف يعمل الحاجات دى غيرى ممكن اعرف مين موجود من غير ما اشوفة ...
وقفشنى وانا راجع بردة واضح انة كان بيدور ع حد تاية منة ف المواصلات :P
واخدلى بالك انت ياكابتن ياللى قاعد هناك ^ــ^
الكارثة الكبيرة انى ممكن اضطر آسفاً انزل بكرة تانى رغم انى كنت حالف ما انزلها ولا اشوف العالم الاندال دول .
مش عايز اروح هناك :( 

هناك 5 تعليقات :

  1. هههههههه.. الكابتن مش واخد باله انت واخد بالك :P


    دا الكابتن ال شافك كان ابن حلال بس مش اكتر و بعدين بدل ما انت مركز ف الطريق وسرحان ركز ف ال ضاع منك..^_^

    ردحذف
  2. ههههههههه ماشى ماشى بس هو نظرك كان مودى هناك كدة ؟؟؟
    وبعدين اللى وقع دة راح لصاحب نصيبة يمكن محتاجهم ومسامح فيهم مش مهم ...
    ودايما اصلا وانا ف الطريق ابص من الشباك واتنح كدة ،، بس وانا راجع كنت بلعب ^ـ^

    ردحذف
  3. ياساتر ياساتر قر علينا بققى :P

    الحمد لله انها جت ف الفلوس .الدنييييا حظوووووووظ

    ردحذف
  4. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  5. لا ع فكرة الشراقوة ناس كويسين جداااا،، ومش بخلاء خااالص ،،،وما تحكمش بمعرفتك لشخص او اتنين او غيره ع بلد بأكملها ،، مش صح خاااالص الفكرة دى

    ردحذف