Translate

الجمعة، 24 أغسطس 2012

وف يوم رجعت من الشغل وقلتلك فين العشا قلتى مفيش !!
طيب عايز اشرب قلتى مش هجيب ووشك مكشر .. سبتك ودخلت انام صرختى
استنى ولاول مرة صوتك يعلى عليا ...!
انا زعلتك ف حاجة ؟؟ لا
انا قصرت معاك ؟؟ لا 
انت قلتلى ع حاجة ورفضت ؟؟ لا
طيب انا مش بحبك ؟؟ لا
صرختى تانى وقلتى مبهزرش !! بس اصلك شكلك يضحك وانتى زعلانة ..
جاوب قلت ايوة بتحبينى ... سئلتينى طيب انت مبقتش تحبنى صح ؟؟
قلت صح وشك قلب مليون لون وقلتى لية ؟؟
قلتلك لانى عديت مرحلة الحب وبقيت اعشقك وادوب فيكى ...
فاكر شكلك ساعتها واحساسك بالذنب ... بس عارفة انا مش طيب ولا ملاك انا من الاول كان نفسى اكلك واعلقك من رجلك
بس عارف ان فى شيى انتى فهماة غلط ولما افهمك هتصالحينى واحساسك بالذنب هيخيلكى ترضينى ... وساعتها هتعملى ليا احلى اكل بحبة  ... وعارفة يا اسمك اية لو مفيش اكل اعملى حسابك هتنامى ف البلكونة جنب سلة المشابك .

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق