Translate

الثلاثاء، 12 مارس 2019

أنا مؤمن ان نجاح كل شخص شيء ينضاف له هو شخصيا وأنه لو مستني يشوف في نظرات الآخرين له الفخر والمثل يبقى شخص عبيط ، بكره جدا الناس اللي بتلزق لحد كونه نجح او وصل لمرحلة كويسة في حياته ، غالبية الناس بتقرب من اللي نجح وبقي واضح عليه النجاح كنوع من اي حاجة ملهاش معنى كده .
الناس دول أقذر حاجة فالدنيا بعد المكرونة البشاميل .
اما انا فما بيفرقش معايا انت بقيت فين وعملت ايه ونجحت ازاي وهفضل محافظ على رأيي فيك مهما نجحت   ، نجاحك شيء يخصك ويُضاف لك فقط وانا اتمنالك الخير وأفضل اكرهك واشوفك بيض عادي جدا واحط عليك كمان لو جت مناسبة 😁

هناك 8 تعليقات :

  1. هو في حد عرف يفهمك ف مرة
    او قالك انا فاهمك
    والنعمة ما هلاقي حد ������

    ردحذف
    الردود
    1. انا مش موجود علشان حد يفهمني ، انا موجود علشان احبك واعملك اللي تحبه وأسهل عليك اي امر في أيدي لك واساعدك وأنصحك ، ده لو انت شخص في دايرتي وتعرفني او لو غريب قابلتك صدفة ، مش مطلوب تفهمني .

      حذف
  2. هتعامل معاك ازاي طالما مش فاهمك .. انا هحبك واساعدك وسهل عليك الدنيا وانا مش قادر افهمك ولا افهم دماغك ازاي ومش عارف اتعامل معاك ده كله مش هيتحقق

    ردحذف
    الردود
    1. اتعامل على اد الموقف ومشي امورك ، في حاجات من بعيدة مش مفهومة لما تقرب هتفهمها وفي حاجات التعامل معاها سهل بس انت مصعبها على نفسك ، ما تركزش .
      الموضوع مش مثالية زايدة الموضوع انك مش محتاج تفهم اللي قدامك علشان تحبه وساعده وتسهل عليه انت محتاج تعمل ده علشان تحس انك بتتصرف صح.
      وبرده مش مهم تحبني عادي 😃😃

      حذف
  3. طيب لو هكمل معاك حياتي كلها
    ومش شرط معاك اللي هو انت .. اي حد ماشي بدماغك كده وهما مش موجودين ف ان شاء الله اكمل معاك ����

    ردحذف
  4. تصدق مش هعرف اتعامل معاك وهفشل
    حد قالك قبل كده انه مش فاهمك ومبيعرفش يتعامل معاك مع انه بيحبك وعادي يعني
    ولا ده من وحي خيالي الغريب اعتقد وحي خيالي الغريب
    نهارك فل ♥

    ردحذف
    الردود
    1. ماحدش له كتالوج وانتي ما بتحبينيش وانا ما اعرفش انتي مين اصلا ، وماحدش بيفضل قاعد يفكر هعرف اعمل حاجة ولا لا.
      نهارك فل.

      حذف