Translate

السبت، 29 أغسطس 2015

اكتر وقت ممكن تلاقينى متنرفز فيه  ورد فعلى عنيف ويوجع لما اقابل حد غبى فى موقف او غبى فى العموم ..
انا كده بطبيعتى ..
افهم انت مش محتاج اكتر من دقيقة علشان تستوعب شىء وتفهم لازم يبقى عندك سيناريو للــ5 دقايق الجايين ..
مثلا ..
سمعت صوت اخويا جى من شغله وانا فاصل الواى فاى وهو هيدخل نت وانا عارف اقوم اشغل الروتر مش هستنى لما يجى يقولى شغله .
بكره الناس اللى مبتفهمش ومش عايزة تفهم ..
النوعية اللى تقولها مالك ترد بكلام ملوش علاقة بسؤالك وبعيد تماما عما تقصد ..
مالك تلاقى كلام من نوعية اشايسالالشسةيىرلاىيشسرثيتصيالربخمكنمىتثيصن ضخصثيضث ىصلايىصثي
حد زعلان منك ..
تعالى قولى فين زعلك شاورلى على الحاجة اللى زعلتك تلاقيه بيهذى ويهرتل ويقول اى كلام ياسيدى جاوبنى فين مصدر زعلك مفيش هو مقموص وزعلان وواخد على خاطره اوى وخلاص .
فى الحقيقة يعنى ابسط انوع المعاملات .. يا ضياء انا زعلان منك علشان بتصل عليك ومبتردش ،، علشان شتمتنى مثلا فى مدونتك ،، علشان عملت كذا وكذا احب الناس الواضحة اللى عارف فين حقه يشاورلى عليه اما غير كده انا صبور وبالى طويل جدا جدا على عكس ما واضح هنا ..
ممكن مزعلش فى مواقف تزعل واتغاضى واكبر مخى ،، انما لو وقفت عند نقطة مزعلاك منى وانت مش عارفها ولا عارف تقولى عليها مش هبقى شخص صبور اطلاقاً وهلعن جدود جدودك وهنكد عليك ..
فمعلش خليكوا واضحين عادى انا فى ناس لما بتكلمنى بقولهم وش معلش انا مش عايز اتكلم ،، انا مبحبكش ،، انت غلط فى حقى كله كلام سهل يتنفذ هيريحكم فى حياتكم ..
بطلوا غباء بقى علشان تعبنا .

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق