Translate

الاثنين، 3 أغسطس 2015

وحين أتى النوم بعد عناء وحين جذبني إليه همس أحدهم في أذني "أنت احلويت ياضيا" ...

  • طب والله ما ناقصة رعب ،، احلويت ازاي يعني ?! أفرح ولا ازعل?! .. صحيت مفزوع والنور كان مقطوع اصلا 😠 وأنا لوحدي ف البيت !

 أم القرف أنا كده خايف انام حد يتحرش بيا .. 😱
مرزق ومحظوظ
تهيؤات ولا حقيقة ..
عفاريت ولا هزار..

هناك 15 تعليقًا :

  1. هو انت اسمك نور ولا ضيا؟؟

    ردحذف
  2. يا لك من كذاب اجر.

    ردحذف
  3. يعنى انت مفهم الناس ان اسمك نور.
    تبقى كداب وﻻ ﻻء؟

    ردحذف
    الردود
    1. نور ده اسم الشهرة واصلا لو حد نده بضيا ممكن مبصش ، ومش مخبي ولا حاجة ضيا ونور الاتنين بينوروا في ناس بتقولي يالمبة^^
      ثم اني مفهم ناس مين ?
      عادي يعني

      حذف
    2. نور ده اسم الشهرة واصلا لو حد نده بضيا ممكن مبصش ، ومش مخبي ولا حاجة ضيا ونور الاتنين بينوروا في ناس بتقولي يالمبة^^
      ثم اني مفهم ناس مين ?
      عادي يعني

      حذف
  4. انت غريب جدا والله

    ردحذف
    الردود
    1. ليه غريب ?!
      وبعدين يا عم مجهول هيفرق معاك اسمي ف ايه ?!!!!!

      حذف
  5. المفروض تبقى صريح مع الناس عشان انت بتزعل من اللى بيلف ويدور عليك

    ردحذف
    الردود
    1. وأنا بقي بلف وادور عليك ف اسمي ?! ياسطي حقك عليا معلش ،، سامحني ع الجريمة دي

      حذف
  6. انت دايما بتحب تسخر من الراأى المعاكس ليك على فكره..خساره

    ردحذف
    الردود
    1. أنت كام مرة كلمتني وسخرت منك ?
      كام مرة شفتني بسخر من حد ?
      كل القصة انك شاغل بالك بحاجات ملهاش لزمة والله العظيم أنا أعرف ناس من مدة معرفش اسم عيلة ولا منين ولا بشغل بالي لأن يهمني الشخص تعامله وأسلوبه ،، كمان في ناس هنا ممكن اكلمها مدة وبصدق مركزش ف الإسم وف الاخر لو ركزت الاقيني قارئ غلط او ماشابه ذلك !
      أنا مبسخرش منك ياصديق

      حذف