Translate

الثلاثاء، 1 سبتمبر 2015

سجل يا تاريخ ..
طب والله انا محترم هههههههههههههههههـ كل مدى وبكتشف انى مش زى 90% من الشباب مش للاحس ولا للاسوأ !!
 انا عمرى ما تنحت لبنت ولو عينى جت فى عينها ببص فى الارض ... صاحبى بقولى اللى تبصلك بصلها !
عمرى ما عاكست بنت فعليا عمرى ماشفت بنت ماشية وعينى ركزت عليها ولا عمرى نطقت بكلمة حلوة او حشة لبنت معدية !!
بشوف ناس بتقول الفاظ عجيبة انا نفسى بخجل لو سمعتها ،، فى حد فتح موضوع عن التحرش والبنات اتكلموا بجرأة !
فيه كمية الفاظ وافعال اتحكت اقسم بالله انا اتربط على شريط قطر واتفرم ولا انطقها ولا اقولها ولا اعملها !
ممكن اكون غلط ،، ممكن اكون بتكلم هنا ممكن اكون جرىء بزيادة اوى فى الكتابة او الكلام عن بعد انما انا واقعيا زيرو
ممكن اكون عرفت بنات كتير بس انا كنت بركب بنت اعرفها عربية السيدات فى المترو واقولها هننزل فين !
عمرى ما رحت مكان مشبوه ببنت اعرفها ولا خرجت فى اماكن سهل الاقى فيها الطبقة الشمامة اللى ممكن تقول لفظ يزعجها ويزعجنى ...
اعرف حد بيسمع مصطفى كامل وحمادة هلال وطارق الشيخ ،، مبيعديش بنت الا لما يشوفها ويتفحصها ويتكلم بيتنح لاى بنت بجح جدا واسلوبة يكاد يكون اقرب للبهايم بينطح ومعندوش ادنى  انواع الذوق والاحترام شخص مبيفرقش هو بيعامل مين مبيفهمش ..
مبقللش من قيمته كــ انسان بس هو اكتسب حاجات انا شايفها انها تليق لانسان همجى اتربى وسط بقر ..
شخص كده عجيب جدا فى تكوينه الفكرى وفى تصرفاته ومع ذلك عنده ثقة عالية جدا فى نفسه وعنده احساس عالى جدا بذاته ولو قعد مع مجموعة مثلا من 7 شباب يطلعوا متفقين معاه فكريا وشايفينه واد "خلاصة" !
انا ببقى سعيد جدا ومبسوط ان حد يقولى انت غريب .
الحمد لله

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق