Translate

الثلاثاء، 16 يوليو 2013

انا من امبارح قاعد اعصر فى دماغى وموصلتش برده لحد ..!!
هو انا ظلمت مين وناسى مين يادودو مين .. مين .. مين  ؟؟؟!!
ماهو اصل اللى اعرفهم مش كتير اوى كده علشان انسى يعنى  ،، هى واحدة بس اللى ظلمتها وغلط فى حقها وعارفها زى ماعارف اسمى غير كده ابدا محصلش ..!!
المهم ان تقريبا اللى انا ظالمها قعدت وعملت فيلم وقصة مع نفسها وصدقتها وخلاص بقى انا ظلمتها ..!!
طيب اللى ظلمته يجى يقولى ظلمته فى ايه وياخد حقه ويرتاح وارضيه مش صوح برده ؟؟!!!!!
وشوش مشوهة بالكذب والاستفزاز وامخاخ عايزة تنضف ...
عموما يعنى تقريبا وانا فى ابتدائى اخدت منها براية للقلم الرصاص ومرجعتهاش اصلى كنت غاوى برايات ..!!!!!


هناك 9 تعليقات :

  1. هى واحدة بس اللى ظلمتها وغلط فى حقها !!!!!!!!!
    وشوش مشوهة بالكذب والاستفزاز وامخاخ عايزة تنضف ...
    عموما يعنى تقريبا وانا فى ابتدائى اخدت منها براية للقلم الرصاص ومرجعتهاش اصلى كنت غاوى برايات ..!!!!!
    حسبي الله ونعم الوكيل
    ضميرك مات

    ردحذف
  2. الافضل فعلا انك تعيد حساباتك مفهاش حاجة لما تعترف بغلطك واضح ان فى ناس زعلانة منك بجد و ايا كان غلطك دة عن قصد او بدون قصد فدة زعلهم الاحسنلك تخلص من الذنب دة فالدنيا و بما اننا فرمضان فبلاش مكابرة و حاول تغير اللى انت عارف كويس انه سبب مشاكل
    و اعرف ان طول مانت ظالم حد حتى لو بدون قصد هتفضل مهموم
    و انا مش صاحبة التعليق اللى قبلى على فكرة :) بس واضح ان فى مننا كتيييييييييير علشان كدة بقولك عيد حساباتك

    ردحذف
  3. اللى زعلان منى يجى يواجهنى وياخد حقه انا مبنساش واللى بتتكلم قبلك دى غالبا متعرفنيش ... بفضل الله ولا بكابر ولا عمرى هربت ولا عمرى عملت شىء وقلت معملتش اللى ليه حق يجى ياخده بالطريقة اللى ترضيه وقلت انى ظلمت حد واحد بس حضرتك ممكن تشوفى التعليقات فى اللى مكتوب تحت حاولت بكل الطرق اعرف ومقالتش تبقى مش مشكلتى !!!!
    انا ببقى عارف كويس اوى هعمل ايه كمان ساعة فمظنش هتغيب عنى انى اعيد حساباتى كل ساعة !!
    انا معنديش سبب مشاكل انتى لو شايفة فى سبب مشاكل قوليلى عليه وانا هصلحه اكتر من كده مش عايز من اى حد ميعرفنيش يجى يدينى احكام مسبقة ويصدق نفسه ...متشكر للنصيحة عموما .

    ردحذف
  4. اه وللعلم يعنى انا بسمح بنشر تعليقاتها كنوع من الراحة لو شايفه ان ده حقها وانها بتفش غلها فانا بعملها اللى هى عيزاه وده من ضمن ظلمى !

    ردحذف
  5. العفو ... انت اكيد ادرى انت عملت اية انا ايش عرفنى انا كنت بحاول انصحك بس فقط لا غير لكن عن نفسى اها انا عرفتك لفترة قصيرة جدا ولا هقول ظلمتنى ولا حاجة مكنتش بهذة المعرفة القوية يعنى بس بان منها شخصيتك انت فعلا ممكن تجرح ناس و انت مش فبالك نهااااااااااااائى
    بس بجد هى الوحيد اللى ظلمتها كانت فابتدائى خدت منها براية !! :)

    ردحذف
  6. اكيد عرفتينى ع الفيس وقدرتى تحددى انى ممكن اجرح َ!!!
    عموما فى العالم ده ممكن اتكلم كتير اوى عن حاجات مثالية وانا عكسها فى الواقع او العكس ابان انى بجح ولا مبالى هنا وف الواقع يفرق معايا ....
    انا بفكر كويس اوى فى الكلمة اللى بقولها لو حد ف وشى ومظنش ابدا بتجاوز حدودى ثم ان معرفتى باى حد هنا سطحية وهتفضل سطحية وانا بوضح ده دايما كلامنا متوقف على وجودنا ورا شاشة ..!!
    يبقى الاهتمام او الزعل ملوش لزوم ...
    فى الواقع انا بعرف كويس اوى احافظ على اللى ليا ممكن تكونى انتى فهمتى كده والحقيقة غير كده التعامل والقرب هو الحكم مش الفيس .
    شرفتنى زيارتك ومنورانى .
    لا وما اخدتش برايات من حد انا بس استغربت جدا لانى مبنساش فعلا وعدم النسيان دع مسببلى ازمة .

    ردحذف
  7. وياريت حضرتك يعنى بدافع الفضول تعرفينى انتى مين ؟؟؟

    ردحذف
  8. انا مش حد مهم بالنسبالك ولا هتفتكرنى فمتشغلش بالك
    و مكنش لية لزمة الغلط على فكرة :)
    و سورى صحيح انى مجهول و دة ضايقك مش هضايقك تانى :)

    ردحذف
  9. انا مش بنسى الفضول مش اكتر اكيد هفتكرك وانا مغلطش .

    ردحذف