Translate

الأحد، 14 يوليو 2013

قالت ستحب غيرى وستلتقى بالكثيرات لن تجد مثلى ابدا ولن تجد من يحبك مثلى ...!!
وانا مازلت ابحث ولا اجد من يشبهك ..!!! ولم ولن اجد مثلك حقاً .

هناك 21 تعليقًا :

  1. انها حكاية من حكاياتك

    ردحذف
  2. اها انا حكاياتى كتييييييييييييييير ... بس دى اجمل حكاية ...
    ببقى مبسوط بالتعليقات الصفرا دى لما بتيجى ... بتدل على نفسية صاحبها .!

    ردحذف
  3. وهىآيضآ اسعد نساء الارض بحبك لهــــــــــــا <3
    ولم ولن تريد غيرك <3

    ردحذف
  4. يزيدك ربنا انبساط كمان و كمان
    حلوة صفرا دى سيبنالك النفسية البيضا بياض التلج

    ردحذف
  5. وتسيبها ليا ليه ؟؟ خدلك شوية بياض على الاقل انا واضح وبتكلم بوضوح مش بستخبى واصمم ابقى مجهول زيك !!!
    استمر .

    ردحذف
  6. الشيطان يعظ
    هستمر

    ردحذف
  7. اه والله انا كنت لسة بقول طب الشياطين محبوسة الافكار دى بتجيلى منين ؟؟؟!!!
    عندك حقك ،، خليك بقى فى حالك ومتجيش هنا تانى ..
    اشك فى انى عرفتك .!

    ردحذف
  8. لا هاجى
    تعرفنى ما تعرفنيش مش مهم شك في خلق الله

    ردحذف
  9. طيب متزقش تنورنى ياسيدى ... عموما انا مش بشك فى حد ...
    وبفضل الله موعدتش حد بشىء وخلفت ثم انى مش دنجوان يعنى وحكاياتى كتييير ...
    واضح انك فاهم غلط .
    مسامحك حتى لو غلط ف حقى او فهمتنى غلط وبرىء من ذنبك .
    منور

    ردحذف
  10. و انا مش مسامحاك
    غلط في حقك و انت غلط في حقى بس غلطك اكبر و مش هعرف اسامحك

    ردحذف
  11. لو انتى اكوا مارين خليكى واثقة انى كان لازم اعمل كده ،، كنت بتمادى فى الغلط كانت لازم تكون ضربة قوية ... مش معقولة فى حد بالغباء ده لانه يعمل فى نفسه كده صدفة !!!
    لو هى انتى فعلا صدقينى كان لازم ابقى اقذر مخلوق فى الكون .... لو مش قادرة تقتنعى خليكى واثقة ان الكافر ليه توبه والعاصى ليه توبة وانا معدتش بعمل شىء غلط علشان اتعاقب عليه بالشكل ده ... انا لحد دلوقتى مش مسامح نفسى و لا ناسى ...
    لو انتى هى سامحينى لانه غصب عنى .

    ردحذف
  12. لا مش هي
    و انت عدت بتعمل غلط

    ردحذف
  13. انا ميهمنيش زعل حد غير البنت دى لانى انا فعلا اذيتها وزعلتها وفرض عليا اراضيها باى شكل غير كده مليزمنيش اى حد اللى زعلته يجى يقولى زعلته ف ايه ويشاور على حقه وياخده .. عايزة تفضلى مجهولة افضلى انا طهقت وزهقت .

    ردحذف
  14. ما تقلقش هاخده منك في حياتك و في الاخرة مادام ما يهمكش حد

    ردحذف
  15. طيب ماتنطقى وتقولى انتى مين هو انا قتلت حد يعرفك ؟؟؟؟
    ايه الاستفزاز ده !!!!
    ولا هتاخديه فى الدنيا ولا الاخره لان واضح انك فاهمة غلط .

    ردحذف
  16. برر لنفسك انى فاهمة غلط
    مش هقول انا مين راجع حساباتك و لو شايف انك ما اذتش حد يبقى انسى لان ضميرك هيبقى ميت

    ردحذف
  17. هار اسود يابنتى عندى شغل بكرة عايز اتخمد ... والله انا اذيت اكوا دى بس غير كده يبقى انتى فاهمة غلط ولازم اعرفك علشان اوضحلك ...!!!!
    قوليلى انتى مين يمكن فاهمة غلط انا ضميرى وربنا صاحى .
    طيب انتى اللى بتحطى g بعد التعليق ؟؟؟

    ردحذف
  18. نام كلامى انتهى

    ردحذف
  19. حاضر بس طول ما انتى عيشة دور المجهولة تبقى فاهمة غلط متلوميش الا نفسك وبطلى تتعاملى باسلوب مستفز .... انا مش ظالمك انتى اللى ظالمة نفسك .

    ردحذف
  20. فعلا ظلمتها زي مانت ظلمتها بالظبط

    ردحذف
  21. طيب انا اسف .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ردحذف