Translate

الأحد، 10 نوفمبر 2013


وعلى سبيل الفضفضة يعنى انا كان نفسى يبقى ليا اصحاب بجد جدعان مجانين ...
كان نفسى احب واعيش "اصة" حوووب كبيرة واتعب فيها واعانى واكسب ...
كان نفسى يبقى ليا صديق وحبيب يفهمونى يجروا عليا وقت ما احتاجهم يساعدونى ويبقوا جنبى ...
دلوقت بقيت فاشل فى تكوين الصداقة رغم انى زمان كنت بتحب بسرعة ََ!!
عموما الدنيا حظوظ فى كل حاجة صغيرها وكبيرها ... وانا بعترف انى مش محظوظ فى اى حاجة ...
الرزق حظ ،، المستوى ،، الصداقة ،، العائلة الكريمة ،، الحب ،، الشهرة ،، الجمال ،، التعليم ،، حتى النجاح حظ مش اجتهاد فى ناس مفحوتة شغل وتعب ولسة واقفة مكانها ..!!
ورغم كده انا مازلت بعافر واحاول اعمل اهم حاجتين فى حياتى ... اكون اصدقاء بجد جدعان واحب بجد واوصل ...
الناس المزيفة كتييييييييييييير جدا وممكن يكونوا جنبك وعايش معاهم بقالك سنين ومفكرهم حقيقين !!

هناك 10 تعليقات :

  1. أنا كمان كان نفسى :( في حاجات كتييييييير ومحصلش حاجه منهم
    لكن لسه عندى امل :)
    سهام

    ردحذف
    الردود
    1. ربنا كبير .. بكرة تحققى احلامك ربنا يسعدك .

      حذف
    2. شكرا... ويسعدك انت كمان :)
      سهام

      حذف
  2. كل ده رزق الصحاب و الشهرة و الجمال ربنا يرزقك بالصحبة الصالحة و بنت الحلال :)

    ردحذف
  3. لا مش عاوز بنت حلال انا :D

    ردحذف
    الردود
    1. خلاص يبقى ابن الحلال ياسيدى ...

      حذف
  4. و لا ابن حلال خليه ف بيتهم :D

    ردحذف
  5. هى مش حظ هى الأرزاق والنعم عامة مقسمة وقسمة عادلة ومفيش حد بياخد كل حاجة ـ لو انت شفت واحد عنده كل الحاجات دى هتلاقى عنده حاجة تانى انت متعرفهاش وانت هتلاقى عندك نعم كتييير بس انت مش حاسس بيها ـ دور وهتلاقى :) وحتى لو مش اخد حظه من الدنيا فهياخده ف الاخرة وده الباقى
    واهم حاجة انك مازلت تعافر وبتحاول وهتوصل ان شاء الله ،

    ردحذف