Translate

الأربعاء، 6 نوفمبر 2013

كل هؤلاء الذين صادفتهم يتساقطون فى حضورها ،، كل هؤلاء الذين التقيتهم ينصهرون .. وتلك الجميلة
باقية بقلبى كـــ بقاء الشمس فى جوف السماء ..




هناك 16 تعليقًا :

  1. مش بتحس بقيمه الحاجه غير لما تضيع مــــــــــــــــنك !!
    انت عملت فيا كتير واستحملتك كتير نفسى تحس بان خلاص اللى راح مش هيرجع تانى
    ده لو الكلام موجه ليا لانك بتفرح بلمتهم حواليك

    ردحذف
  2. عملت فيك ايه ؟؟!! وانت مين اصلا ؟؟!!
    وبعدين عنه مارجع طالما انت كارهنى كده ..
    وبفرح بلمة مين حوليا ؟؟!!

    ردحذف
  3. اللى مايعرفكش بشوف كلامك يحس بالبرائه فيها ..!
    لانهم مايعرفوش نور على حقيقته ....انا عرفتك وانت اكيد عارف انا اكون مين شوف مين انت ظلمتها وعملت فيها اللى ما يخطر على بال حد ...
    دى لو كانت واحده مش كتير

    ردحذف
  4. انا عارف انا ظلمت مينم شخصية واحدة بس وقلت ده مليون مرة عارفها كويس كمان .
    غير كده فى ناس كتييييير اوى بتقعد تخترع قصص فى خيالها وتطلعنى متهم وتيجى بقى تقولى انى ظلمتها والقرف ده .. والبنت اللى ظلمتها دى هى كمان اذتنى ورغم كده عمرى مافكرت ابوظ حياتها يعنى مظنش عملت فى حد اللى ميخطرش !! وبعدين انا مش بعمل برىء واجهنى ياسيدى وقولى ظلمتك فى ايه وخد حقك بالطريقة اللى ترضيك وتريحك .. وانا معرفش ناس كتير علشان اظلمهم !

    ردحذف
  5. ههههههههههه ياعينى طيب وسط كل هؤلاء هتعرف نفسها ازاى كل واحده تدخل متوهمه انها الكلام ده ليها هو ممكن يكون عندهم نقص o,0

    ردحذف
  6. هههههههههههههههههههههههـ شفت ياخى الناس !! وانا اللى عمال اندب واقول بحب واحدة بس بحب واحدة بس ونفسى اكون معاها ودى تقولى الكلام ليا !! لا ومن غبائى بقى اقوم انا انشر تعليقها علشان اثبت انى ماشى احب ع نفسى وكل حد اعرفه اقوله بحبك !!!
    لا وكمان عملت فيها اللى ميتعملش ومش قادرة تقولى عملت ايه ولا تقول اسمها حتى يمكن اتكسف ع دمى ومردش وامسح الكلام !!
    وبعدين كل هؤلاء يانابغة انت التانى محبتهمش عرفتهم معارف عادية وعابرة ومتشدتش لحد فيهم الا اللى بحبها دى وبكتب ليها !
    وبعدين ممكن تكون مشاعر فرطة يا اخى وبكتبها وخلاص مش لحد معين ^ـ^ ..
    بتعجبنى اوى الناس اللى بتعمل افلام دى وكل فترة تيجى تقولى ظلمتنى انا اخدت مناعة ضد الاشكال دى لانهم منتشرين وخصوصا على اى حاجة مكتوبة للبنت اللى بحبها كانها مقصودة ياخى سبحان الله ^ـ^
    كانهم عايزين يوصلوا رسالة لحد وخلاص يرموا الكلمتين ويهربوا !! طب قلى حبيتك امتى وفين وعملت ايه !
    يمكن عندهم يقين ان اللى بحبه ممكن يجى هنا مثلا ويشوف كلامهم ويقولى اه ياخاين انت وحش خالث خالث !!

    ياجدعان انا حقيقتى وحشة اوى انا شرس وقاسى ومخادع ارحمونى بقى ههههههههههههههههههههههههههههـ

    ردحذف
  7. طب خلى الجراءه عندك وقول اسم اللى بتحبها ,,,,
    انا حد تانى غير اللى فةق بس فعلا انا شوفت كلامك حسيت انه ليا

    ردحذف
  8. ده ذكاء منك على فكره انك ما تقولش اسم اللى فى دماغك .....عشان كل وحده من اللى بتكلمهم تحس الكلام ليها ههههههههههههههههههههههه لا ذكى يا بسكوته

    ردحذف
  9. هههههههههههههههههه انت اتجننت رسمي :O
    انت كمان ظلمتنى وخدعتنى وكل مااشوف كومنتات البنات دى قلبي بيجمد عليك وبقول اهو كلكم زى بعض :\

    ردحذف
  10. بس الشمس مش باقيه على طول فيه وقت بتختفى فيه وبيجى مكانها القمر

    ردحذف
  11. طب والمصحف انا نفسى ما فاهم حاجة !! فى حد قاصد يلخبطنى ... ياجدعان الهددوء بس طيب انا لو بحب 100 واحدة وهم يعرفوا المكان ده لو كل واحدة علقت تعليق اكيد هتكشف يعنى ده لو معشم كام واحدة بانى بحبها !
    طيب انا عندى حل احلى لو انتوا كذا واحدة كل واحدة تقولى هى مين وحبيتها امتى وازاى وليه ؟!
    انما انا مش هقول اسم حد واشهر بيه واللى بحبه اصلا مش معايا ولا ملكى ولا بكلمه للعلم يعنى .. ثم انى فى حياتى كلها فى الواقع يعنى معرفتش اكتر من 5 شخصيات مثلا وكلهم كانوا اصحابى عادى وبقالى زمن مليش علاقة بحد !! فمحدش يجى بقى يقعد يضرب اسفين .. واضح انى اتجننت جمد قلبك ياعم عليا وخليه حجر وارحمنى.

    ردحذف
  12. هو اللى عاجبنى بصراحة البرنس بتاع الشمس والقمر ده .. وربنا منور ياخال ...

    ردحذف
  13. لا ده كلام صح ده تشبيه مش بليغ اطلاقا لان الشمس مش باقيه

    ردحذف
  14. هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه.. عروستى :P :P

    ردحذف
  15. لا تشبيه بليغ لانى اقصد ان الشمس خالدة فى السما سواء ظهرت او لا فى موجودة بشكل شبه دائم .. بعكس القمر بيظهر كامل فة اوقات معينة ... قصدت من تشبيه الشمس الخلود مش اكتر والشمس خالدة ^ـ^

    ردحذف
  16. مالها عروستك ياجزمة انت ؟؟

    ردحذف