Translate

الأحد، 17 نوفمبر 2013

اريد من يربت على كتفى ويخبرنى بان القادم احلى واجمل ..
اريد من يحتوينى .. اريد من يبقى جانبى ...
اريد من يبدأ معى حياتى حتى النهاية بحلوها ،، ومُرها ...
اريد من يتحمل غضبى ... اريد من يحبنى ..
اريد من يحتضنى لــ انسى وجعى وهمى .
# وحدة

هناك 9 تعليقات :

  1. القادم اجمل :)

    ردحذف
  2. لا خلى عندك امل وثقة

    ردحذف
  3. هو انت تطفشهم و ترجع تقول اريد من يحبني ! كملها و تكون يحبني و احبه :D
    مينفعش بدل متغير نفسك تدور ع مين يستحملك و تقول انا كده !

    ردحذف
    الردود
    1. انا بطفش الاشكال الوسخة دايما وبحافظ ع الكويسين

      حذف
  4. الله يسامحك :)
    عند الله تجتمع الخصوم ..

    ردحذف
    الردود
    1. هو انا كلمتك دلوقت ؟! ياعم الله يرضى عليك انا فيا اللى مكفينى مش ناقص

      حذف
  5. بصراحه الكومنت الى فات ده فالجول عشان كان معاك الى يستحملك بس للاسف معرفتش قيمته تتنرفز وتزعق وتتساخف علي الى جابوة وفالاخر بدور علي الى يستحملك مش هتلاقيهااااااااااااااااااااااا الفرص بتجى مرة واحده وبس

    ردحذف
    الردود
    1. انا مش مطالب انى امسك نفسى كتير المرة الجية هلعن وهشتم ... اشكالك هم اللى السخافة ملياهم ومالية قلوبهم متتكلميش عنها وانتى لسة عايشة بيها انا مكنتش اعرف حد علشان يستحملنى ابقى عرفنا مين سيادتك علشان نبقى عاملين حسابنا المرة الجية يلعن ابو القرف على ابو الاشكال اللى بنصد فيها

      حذف