Translate

السبت، 21 يوليو 2018

انا بركز جداً جداً وباخد بالي ، وده شئ مُرهق جداً جداً للنفس والعقل.! 

هناك 35 تعليقًا :

  1. انت كنت اختفيت فتره ...كنت فين؟؟

    ردحذف
    الردود
    1. كنت موجود لكني ما كنتش بفتح المدونة أو نت كتير

      حذف
    2. طاب الحمد لله انك بخير !

      حذف
    3. وليه علامة التعجب؟
      افهم من كده انك كنت بتدخل هنا زمان وتعرفني من مدة ؟

      حذف
  2. ايوا زي معرفه يعني ....!
    فضلت فترا ادخل الاقي نفس التدوينه.كانت حزينه وتخوف شويه..فلما دخلت تاني قولت اتطمن !

    ردحذف
    الردود
    1. ولما دخلت تاني لقيتها لسة حزينة؟

      حذف
  3. وهو انت خلاص بقيت سعيد وهاتتجوز يعني؟!

    ردحذف
    الردود
    1. انا مش حزين اصلا يا جميل ومش نكدي والجواز مش مرتبط بالسعادة عموما لكن لو تسمح أو تسمحي يعني تقولي انت معرفة ازاي؟
      انت مين يعني؟

      حذف
  4. يعني مش لازم تعرف انا مين..!
    مش هاتفرح اوي لما تعرف يعني!

    ردحذف
    الردود
    1. انا متوقع اني هفرح وعلشان كده قلت انت مين من وسط ناس تانية علقت قبل كده فممكن تفرحني لو يفرق معاك يعني!؟

      حذف
  5. لاء للاسف مش هاتفرح صدقني..!
    وبعدين لي فارق معاك من وسط كل اللي بيعلقولك هنا يعني!؟

    ردحذف
    الردود
    1. قل لي بس وانا هعرفك فرحت ولا لأ تمام؟
      حاسس اني هتبسط علشان كده فارق معايا

      حذف
  6. لاء مش هاتتبسط لاء!! 😂😂😂

    ردحذف
    الردود
    1. قول بس متخافش انا عادة ماعنديش مشاكل مع حد وغالبا اي حد ممكن يشوفني هزهق منه ممكن اكون مبسوط بوجوده اصلا قل ولا تخف

      حذف
  7. لاء من الكام مره اللي اتكلمنا فيها ماحستكش كده..
    ومن واقع اخر مرا مش مخلياني عايزه اقولك انا مين!

    ردحذف
    الردود
    1. انا فعلا ما بحبش الطريقة دي لأنها غبية وغريبة حتى لو هنفترض اني هتضايق منك انت هتقول انت مين وتستني تشوف رد فعلى وده مش هيضرك في حاجة ده غير اني اكيد مش هشتمك يعني ، إنما طريقة انا اعرفك بس مش هقولك مش فاهم انتي مستفيدة منها ايه الحقيقة وليه مستخبية !

      حذف
  8. شوفت بتهاجم وتغلط ازاي.،!
    انا قولتلك كنت باتطمن عليك وخلاص.
    وانا مش مستخبيه عشان احيرك او اتساخف .
    خلاص عموماً انا اتطمنت عليك مش هازعجك تاني!

    ردحذف
    الردود
    1. انا ما غلطش اصلا انا بقول ان مالوش لزوم اتحايل عليكي اعرفك ، يعني لو حد قالي انت مين هقوله مين واسيبه يقرر وجودي مضايقه ولا لأ لكن انتي مقررة لوحدك رغم اني بعز جدا اي حد كان يعرفني زمان خصوصا لو هنا وحتى اللي اعرفهم من هنا وعارف انهم شايلين مني جامد انا بحبهم وعمرهم ما هيفهموا انا ليه بحبهم بالطريقة دي فمش بغلط كنتي ممكن تقولي ببساطة وانا هتبسط بيكي انا متأكد

      حذف
  9. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
    الردود
    1. مش فاكر انا بنسى بسرعة 😃
      ف أفضل تقولي اسمك ثم انك بتشردي ليا يعني
      😂

      حذف
  10. مش فاكر؟!!!
    يعني انا قولتلك بلاش اقول انت اللي اصريت.
    ماعرفش حاجه تانيه افكرك بيها مدام ماافتكرتش الاماره دي !

    ردحذف
    الردود
    1. ياستي قولي بزمتك يعني قلبي مش اسود لدرجة اني افضل فاكر كلمة من حد واشيل منه بسببها

      حذف
  11. والله مش هاعرف افكرك ..!
    خلاص انت فعلا مش هاتفتكر بقى.
    عديها الموضوع بسيط يعني مش محتاج !!

    ردحذف
  12. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  13. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  14. الردود
    1. لا كلميني مستنيكي، اكيد كلنا اتغيرنا مع الوقت

      حذف
  15. احلف انك هتتجوز يا ضيا ������

    ردحذف