Translate

الأربعاء، 26 مارس 2014

انا محاولتش أأذى حد او قصدت ده انا كنت غلطة فى حياة ناس وادينى صلحتها ووانسحبت من حياة الجميع ...
انسحبت وخلاص بدون اى انذار وبدون اى مقدمات 
انا مش عايز حد يرجع هنا تانى يظهر فى حياتى ،،، مش عايز حد يكلمنى بشكل غبى ،، مش عايز حد يلومنى على غلطة غلطها ..
مش عايز الكام شخصية اللى اعرفهم هنا يطلعوا يقولولى كلام يوجع ويسمم البدن ويسيب ندبات طول العمر ...
انا مبعرفش انسى حاجة ،، مبعرفش انسى موقف ،، مبعرفش انسى تفاصيل ،، مبعرفش انسى كلام وده بشكل ما نوع من الشقاء ..
نوع من المعاناة لانى ببقى فى امس الحاجة لانى انسى حاجات كتير...
انا فعلا بقى عندى القدرة اللى تخلينى ابعد عن المدونة شهور طويلة جداً وما اهتمش بيها ولا بأى حاجة فيها ...
بس ده المكان الوحيد اللى بلاقى نفسى فيه وبرتاح فيه .. ده المكان الوحيد اللى باقيلى وبيحتوينى وبيدينى مساحة اتكلم بحرية وزى ما احب ... انا رجعت لانى محتاج افرغ طاقة جوايا .. لا عايز انتقاد ولا عايز ثناء ...
بمعنى آخر المدونة دى ملاذى مكان بستخبى فيه . انا رجعت للمدونة وبس 
انا هجرته بسبب اشخاص كتير معينين لو سمحتوا اذا كان فى حد لسة بيجى هنا انا مش عايز اعرف ان حد فيكم لسة موجود ..
ممكن يتابع فى صمت ممكن يسكت وهكون ممتن .

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق