Translate

الجمعة، 28 مارس 2014

رسائل عفوية ...

 نسيت اقولك
: انك فى وادى وانا فى وادى تانى خالص
: ومستحيل الطرفين دول يلتقوا
: هيحصل تنافر
: قلتى قبل كده يمكن لما اشوفك اغير فكرتى
: هتغيريها ودى حقيقة انا لا امثل 1% من فكرك
: ولا الشخص اللى ممكن تعيشى معاه حياتك
 ورغم انى بنام واصحى واكل واشرب واخرج وانتى فى عقلى وقلبى
: ورغم انى مستعد اخسر كل حاجة بس اعيش معاكى
: ورغم انى مستعد حتى اخسر عمرى فداكى
: انتى برده فى اتجاه وانا فى اتجاه آخر
                           2

: احنا الاتنين هنكسب
: انتى هتكسبى فى طريقك وتعيشى حياة رائعة لانك جميلة وتستاهلى
: وانا ان عشت هكسب فى طريقى وهصنع حياة رائعة
: انا دايخ والارض بتمشى تحتى فهقوم
: هنتكلم تانى اكيد
: خدى بالك منك



                       3
: نسيت اقولك اهم حاجة صح
: انا بحبك
: بحبك اوى
: بحب التراب اللى بتدوسى عليه
: ربنا يحفظك ويسعدك ويطول عمرك
: لو كلمتك بعصبية علشان خايف عليكى وبحبك
: ولو فهمتى غير كده تبقى غبية بجد
: وصح
: انتى ذكية وشطورة
وعسل
وليكى مستقبل جميل "وسوف تبدى لك الايام":
: عارفة كمان بحبك لدرجة انى مش عايز اقوم
: ومش عايز ابطل كلام
: انا رغاى اصلا
: يلا بحبك بقى
: خدى بالك منك
: سلام





ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق