Translate

الجمعة، 14 يونيو 2013

مطلوب على وجه السرعة ...
50 جنيه فاتورة موبايل ....
120 جنية روشتة كشف ... علاج .
300 تمن حاجات كسرتها فى البيت هجيب غيرها او اصلحها ..^ــ^
3800 مصاريف الجامعة ....
المجموع الكلى ..
= 4270
# ولله يامحسنين لله ....


هناك 11 تعليقًا :

  1. ده انت طلعت شاطر اهو فى الحساب :P
    احنا ممكن نتصرفلك فى ال 120 جنيه علاج و ال 3800 مصاريف الجامعة يعنى المجموع الكلى بالصلاة على النبى كده 100 جنيه اكتر من كده متحلمش :D
    والباقى دول مش اولوليات يعنى يمكن تاجيلها ^_^

    ردحذف
  2. لا يا حبيبى اهم من المية وعشين جنيه مصاريف الكامعة دى الاهم هجيبهم منين بص بالصلاة ع النبى كده انت تيجى معايا نعمل فريق ونسرق اى مول او ماركت

    ردحذف
  3. العلاج اهم صحتك بالدنيا يا راجل
    اشطات انا كمان عندى ازمة مالية اليومين دول
    بس ان سرقت اسرق جمل :D مول ايه وبتاع ايه احنا نركز على بنك ولا حاجة و بالمرة نهرب بعدها لهولندا ولا كندا بس عليك الخطة تكتك انت وانا هظبطلك الهروب بره مصر ^_^

    ردحذف
  4. ياعم هسلفك انا انت جى تشتكى ولا تساعد ؟؟!
    ياعم صحة ايه اللى يعيش ف مصر صلا يعجز ده الناس بتدينى 30 سنة !!!!
    ولا جمل ولا حصان انت ياعم اخرجنى برة مصر ودينى هولندا وانا مش هنسالك الجميل ده طول العمر وهفضل ادعيلك ياعم وهركبلك "كولدير مية " صدقة عليك فى هولندا اه وربنا فى هولندا واعرف ناس هناك اساحبى يعنى هنظبط الاداء

    ردحذف
  5. كولدير مية بحاله لا كتير عليا من عنيا انت بس خلص الجامعة وانجز امورك وانا هظبطك ادعيلى بس والخطة هتنجح
    بس خلى بالك شكلها هترسى على هجرة غير شرعية عشان تبقى عارف من اولها كده ^_^
    محلتش المشكلة هتجيب الفلوس منين !!

    ردحذف
  6. ياعم متقفلهاش ف وشى الله يكرمك ،، انا آخر تيرم فى الكامعة ومفيش اى امور غير انى هخدم بلدى الضالة بسنة من عمرى ... وعادى انا راشق ف اى حاجة اديكى مركب وارمينى شرعية غير مش فارقة ... بالنسبة للفلوس عادى انا تقريبا بقالى 8 سنين شغال واكيد يعنى معايا فلوس بس ناسى تحويشة العمر ... وليا حد حبيبى كده حبى هيشيل هو فاتورة الموبايل ^ـ^ ويامسهل الباقى بقى هيتفرق بين السيدة زينب ،، والحسين ،، وبفكر اشيل السيدوى البدوى فى طنطنا شوية هتتدبر ياصديقى لا تقلق

    ردحذف
  7. اوك قدامك سنة ظبط امورك وابقى كلمنى ان شاء الله هتبقى فل وهتعدى ^_^

    ردحذف
  8. ممكن مدخلش ،، وبعدين قولى انت مين علشان ابقى اجيلك

    ردحذف
  9. متدخلش الجيش ؟! لاتقلق هوصلك انا ان شاء الله لما تبقى مستعد ^_^

    ردحذف
  10. قولى انت مين يا شندويلى علشان مزهقش لو سمحت !

    ردحذف
  11. اظن انك عرفت !! اللى على طول مزهقك و خانقك و بيستفزك وقارفك رغم انه ميقصدش كل ده واللى وجوده بالنسبة لك لعنة فى حياتك وشايفه مجنون واحمق !!
    G

    ردحذف