Translate

الثلاثاء، 22 يناير 2013

انا معادلة صعبة يصعب على نفسى فهمها وحلها ،، فلا ترهقوا انفسكم بالنصائح .. لا جدوى ...
اكرهنى ...!!
اكره طريقى ،، اكره تفكيرى ،، اكره قربى من الاشياء ،، اكره احلامى ،،  اكره ميلادى فى هذه الازمان ..
وهذا ما انا عليه .. فقد ،، ورحيل ،، وغربه داخل اوطانى  ،، تناقض الاشياء حولى اطاح بعقلى ...
وفقدت معه القلب والذات ..... لا اعى شيى ... عدت طفلاً لا يعرف سوى البكاء ..!!!
فـــــــ لا شيىء هُنا ياساده سوى انكسار النفس ...
والوجع...~ !!


هناك تعليقان (2) :

  1. نور ،، قرب من ربناااا اوووى وصدقنى هتحس ان الدنيا مختلفة اسمع كلامى المرةدى بس وجرب وقولى ،،
    انا مش بقول كدا معناه ان انا كويسة وصالحة وكدا ،، اطلاقا ،، ده بجد عن تجربة ،، انا بييجى عليا فترات ببعد بحس انى مكتئبة جدااا وبتبقى الحياة فعلا ملهاش اى لزمة ،، والعكس بيحصل ،ن اصل وقتها هتحس انك عايش عشان هدف ،، وهتحس ان ربنا راضى عنك ،، وده وقتها هيكون عندك بالدنيا كلها ،، جرب بس صدقنى ،،وشوف

    ردحذف
  2. متشكر ع النصيحة ــ انا مش بعيد اوى او يمكن بعيد اوى !!
    انا ملتزم ف صلاتى وف القيام بفضل الله ياصديقه وبحاول بقدر الامكان اكون كويس ...
    وبفضل الله مبسوط واحسن من ناس كتير الحمد لله ،، الحكايه بس معقده وملغبطة شوية منى انا مش من حد تانى .. ربنا ييسر الامور ويصلح حال الجميع .

    ردحذف