Translate

الثلاثاء، 26 يونيو 2012

النهاردة كنت هكتب انى محتاج اغير جو ،، واخرج من حالة غبية انا عايشها .. وفعلا دى الحقيقة..
قلت لنفسى هعمل شيى جديد جوا البيت هعمل اضاءة خفيفة واسمع التلفزيون يااااااااااة يمكن من سنتين وشوية وانا مش بسمع تلفزيون
لانى بكرة العقم .. برامج مواضيعها اما مشتتة اما مقدمها منافق واهبل .. ومسلسلات لا تمت لمجتمعاتنا بصلة وكلة الا الافلام
والحمد لله انى مسمعتش فيلم عربى ولا مسلسل ف حياتى الا مسلسل لنجيب محفوظ ومش كلة .. لان بيجيلى عقم احنا ف وادى وبشوف حاجات ف وادى تانى خالص ودمى بيتحرق والاجنبى بقى كلة عبارة عن الاميركى الذى لا يقهر بقيت افضل انام او اترزى ع جهازى هنا .. ام هند ..
وانا بقلب قابلت الكائن توفيق عكاشة وبصراحة كنت لاول مرة اسمعة فعلا من ساعة ما سمعت عنة كنت بكتفى باخبارة ع الفيس بس ومن الناس عادى يعنى .. مكنتش بهتم اوى لانة من ضمن العقم اكيد ومش هستفيد ولا هطلع باى نتيجة من سماعة زية زى غيرة بس اكتشفت حاجة حلوة اوى ..
ان لسة فى ناس كبيرة وهابلة ومبتفهمش ومبتفرقش بين الصح والغلط !!
الكائن دة فعلا غريب دة غلب المخلوقات الفضائية اللى اميركا بتدور عليها اديلها قرن وشوية .. اشك ف انة مخلوق فضائى
بيهرتل ويهيس ويهجص ويعك ويهبل عبيط ف كل حاجة كدة .. بجد اول مرة اسمعة قلت سبحان الله ولية مؤيدين !!
دة لو انسان فاهم ابجديات الكلام مش هيفهم هو عايز اية ومنين بيودى على فين .. امال لو انسان بيمييز ؟؟
دى الحرية بقى قلة الادب بتاعتة وال الواد عوكشة الجرىء ..!!
وعمتى من مؤيدية ومقتنعة انة بيقول الحق والعملية لذيذة خالص والله احنا عندنا عقليات عكائشية كتير ,,
مش مهم المهم انى بجد غيرت جو والله وكنت مبسوط جدا ... ^ـــ^
يخليك ليا يا عكاشة وابقى اهرب ع المانيا وسيب البقر بتوعك تايهيين لو حصل حاجة ..

هناك تعليق واحد :

  1. هههههههههههههههه والله انا كنت ع الفيس وقولت اروح اضحك شويه اوكاشه اساحبى

    ردحذف