Translate

الأربعاء، 7 أغسطس 2013

الاناث هن صانعات التفاهة على مر العصور ....!
#لاسباب شخصية
#رأى

هناك 10 تعليقات :

  1. و انتوا مفيش فيكم ميزة واحدة توحد ربنا !!!

    ردحذف
  2. لا طبعا فينا مميزات وهى اننا نقعد نكتشف مواهبكم الفذة ^ـ^

    ردحذف
  3. طيب خليكم ف حالكم بئى و سيبونا ف حالنا .. و ايه بئى مواهبنا الفذة ؟!! .. إحنا سذج عشان بنصدقكم و الدنيا بتتطربق فوق دماغنا ف الآخر و انتوا و لا بتفرق معاكم .. منتهى البرود و الأنانية و الإستفزاز فيكم ...
    G

    ردحذف
  4. محدش قالك تبقى ساذجة ،، ولما حد يتعبك ابقى بصى لنفسك وخليكى واثقة انك تعبتى حد تانى وكنتى فى منتهى البرود برده والانانية ومكنش فارق معاكى ... نظرة اعمق ياصديقة ^ـ*

    ردحذف
  5. أهاا ماشى يا نور .. بترمى كلام ..شكراً يا نور .. و أظن إنى ألف مرة أوضح الفرق بين ده و ده .. بس خلاص هيا خلصت ع كده .. و أنا فعلاً المسئولة عن كل حاجة زى كل مرة ...

    ردحذف
  6. وربنا ياجنا انا ماقادر اقعد حتى ع الجهاز وتقريبا مش قادر اتخانق معاكى .. انا قصدت بصى للموضوع بشكل اعمق ..
    انتى صدقتى حد بسذاج ة = فى حد صدقك بسذاجة ..
    فى حد هدم احلامك او كنتى شيفاة هو حلم واحبطك = اكيد انتى كنتى بالنسبة لحد حلم واحبطية ...
    الفروقات بقى ف اننا تبقى نظرتنا اعمق ومليانة فهم مش اكتر كل انسان ليه دوافع بتحركه وانتى متعرفيش اللى ضايقك ضايقك باى دافع .
    كل سنة وانتى طيبة بقى ^ـ^

    ردحذف
  7. ومش برمى ولا حاجة ياجنا انا مليش فى السخافة دى انا بس بلفت نظرك لانك متحكميش على حد ليه ازعجك اكيد عنده اسباب مقنعة وكافية من وجهة نظرة انتى مش هتتقبليها .

    ردحذف
  8. إيه ده صحيح ده العيد بكرة .. و أنا قاعدة بذاكر !!.. تصدق مأخدتش بالى .. وبرجع أقول إنى أستاهل ....

    ردحذف
  9. بقى الاناث هما صانعات التافه؟؟
    اتنيل احسن

    ردحذف
  10. اهى اتنيل دى بتدل على تفاهتك ....

    ردحذف