Translate

الاثنين، 6 أغسطس 2018

انا دايما عندي خطة تانية لكل حاجة في حياتي وما بحبس اخسر واقرب خسارة جاية متوقعها أو لأ لازم يبقي في بديل يغطي خسارتي ، انا بعتبر نفسي عنيد لكني مش مكابر ولما بخسر شئ ما اقدرش اعوضه بعترف بخسارتي وببقي مستاء جدا لوقت ما ... 

هناك 8 تعليقات :

  1. ومعندكش غير حياآة واحده فقط
    تصيب ام تخيب ؟

    ردحذف
  2. مفيش خطة بديلة لحياتك

    ردحذف
    الردود
    1. بمعني ايه برده ؟ انا غبي شوية معلش فبراحة عليا

      حذف
  3. حياتك ملهاش بديل لو دخلت جهنم

    ردحذف
    الردود
    1. جهنم مرة واحدة !
      حضرتك شايفني ملحد يعني ولا ايه مش فاهم ؟!

      حذف
  4. مقصدتش قصدت انه مفيش بديل دائما

    ردحذف
    الردود
    1. كلامي عن الحياة يا صديقي عن علاقاتك والتزاماتك ومشاكلك وشغلك والخوزايق اللي بتقدير تتفاداها ، اما الاخرة فلنا رب كريم رحيم إن شاء الله يعفوا عن ذلاتنا وسيئاتنا ويغفر لنا ولك ويدخلنا الجنة دون حساب ولا سابقة عذاب ويجلعنا من الفائزين .

      حذف