Translate

الثلاثاء، 20 مايو 2014

احساس انك متحاصر واحساس انك فعلا غلطان شىء ملوش وصف ...
مهما حاولت فانت برده غلطان ودى حقيقة ...
انا هعترف للمرة الاخيرة انى كنت سلة قذارة ... يمكن غلطاتى مش شنيعة اوى .
يمكن غلطى مش كبير اوى بس على قدر اللى زعلوا منى فانا بعترف انى شخص مقزز وغبى .
عادى كان عقاب كافى جدا جدا ان حد بحبه جدا بطل يثق فيا وبطل يصدقنى وبطل يشوفنى حد كويس .
انا برىء من كل حد عرفته ووعدته بشىء ... برىء من كل كلمه قلتها وحد اخدها على نفسه ..
برىء من المكان ده نفسه ...
من دلوقت انا مليش دعوة بأى حد من دلوقت هعتبر انى انسان ميستحقش يعيش وميستحقش يعرف ناس كويسة ...
انا فعلياً كنت بديت اتغير واغير نفسى بس ما اخدتش فرصة .
انا مش ملاك انا غلط كتير كتير اوى بس كنت بفكر بشكل طفولى ومكنتش بفكر فى النتايج لو اعرف اللى جى مكنتش غلط مكنتش عملت اى حاجة وحشة علشان فى ناس هحبها وهخاف يعرفوا غلطاتى .
كان ومازال وهيكون عقاب كافى جدا ومؤلم ان شخص واحد بس فى الكون ده شافنى صغير فى نظره وانا كان نفسى ابقى احسن حد فى الكون علشان استاهله وافوز بيه .
ربنا يعلم انى بديت اتغير ربنا بس وحده عالم انا كنت بفكر ازاى .
انا خسرت كل حاجة حتى نفسى .

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق