Translate

الجمعة، 23 مايو 2014

16 /5
3:00 ص
رسائل عفوية .
الى مجهولة .. (2)
لرفيقة الدرب الجو تلج ^ـ^ وانتى ولا هنا ولا حاسة بيا ! ادينى قاعد فى الخدمة اهو وانتى الدافع الوحيد لانى اتحمل ..
انتى وطنى الحقيقى ياترى بقى انتى فين دلوقت ؟
نايمة ولا قاعدة ع الفيس ؟
عموما انا بنام ع نفسى فقلت افش غلى فيكى واكتبلك علشان لو نمت هتسجن 30 يوم بحالهم وحضرتك ولا تعرفى حاجة !
بشكل ما انتى مُنقذتى ...
اهو بصى بقى بجد وربنا انا متلج وحضرتك اكيد قاعدة فى اوضتك ولا فارق معاكى !
طب انا جعان جدا ومباكلش هنا اصلا والجو غريب جداً بالنهار نار وبليل تلج !
مش معايا موبايل حتى يسلينى !
طب لو نايمة يارب تكونى مبسوطة انا مش حاسس بالفخر اوى وانا قاعد مكانى ومش هقولك بقى انا هنا علشان تبقى فى امان والهرى ده مش ناقصة افلام .. انا قاعد اصلا مبعملش حاجة بس لازم اقف سقعان وطالع عينى ونفسى انام !
طب عارفة النهاردة كان يوم فل ^ـ^
شيلت زبالة وكنت زبال لمدة ساعة وشوية  وقلت كله يهون علشانك لما اقابلك بقى هبقى اشكيلك واحكى مغامراتى .
اشتغلت شغلانة كمان مش هقولك عليها علشان متقرفيش انا نفسى معرفش عملتها ازاى .
هبقى احكيلك بقى ع كل القرف ده .
طب انا عمال انام على نفسى فعلا وهقع والله منمتش النهاردة غير ساعتين بس اعمل ايه انا دلوقتى طه ؟
هقققققع ..
اه بصى صح فى شوية حاجات وقرارات متردد فيها كنت محتاج رأيك اوى بس مش مهم زمانك نايمة بتشخرى هقرر لوحدى وامرى لله ..
ياريتهم حتى هيسيبونى انام بعد ما اخلص ده انا هيطلع عينى لسة !
انتى لازم تبقى موجودة لانى زهقت ...
طب ياترى بتفكرى فيا بزمتك ولا مقضياها اكل وشرب وانتخة ونوم ؟
اه صح انا رجعت للسجاير وقاعد اشب سجاير مليش غيرها ... دمى اتحرق ...
لو نمت هتعلق !!
طبعا مش عارفة يعنى ايه اتعلق صح ؟
لما اشوفك هبقى اقولك يعنى ايه تعليقة .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا فعلا كنت بنام لدرجة ان خطى فى النوتة عامل زى الهيروغليفى ومحتاج حد يفك شفرات ورموز علشان تعرفى بس .

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق