Translate

السبت، 12 أبريل 2014

وفاجئة بقيت مٌهم ..^ـ^
امى ... لما تدخل الجيش مش عارفة هعمل ايه انا مليش الا انت ...
اختى ... البيت مش هيكون ليه طعم من غيرك ...
اخويا .. انا مش عارف هعمل ايه فى الشغل انا هضيع من غيرك ...
ابويا ... اجدع ولادى مع انك اصيع ولادى "مقولة خالدة للحاج" ...
جيرانى فى الشغل هنفتقدك ومش هنلاقى حد يزهقنا ...
اصحابى ... هتوحشنا يابن .يؤتنيساستيسشيالسشايىلرسشي ...
ناس تعرفنى نص نص ... الجيش كسب راجل ...
هو انا هموت ولا ايه ؟!!!
اعتبروها سفرية سنة وراجع !
انا ... فاجئة بقيت مهم يافرج الله ... طب امال بتعاملونى كده ليه ياولاد اللذينا ...
انا خلاص قررت اعمل نسختين تلاتة منى ادى واحدة للجيش وواحدة للشغل واصحابى ..
وبقول للجيش من موقعى هذا منك لله ومنك لله يا مصر يابنت الكلب اصل غير ده كله هخسر 30 الف فى السنة دى !
هسرقهم من مصر .
يلا بكرة تعدى .. العمر بيعدى ..



ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق