Translate

الثلاثاء، 19 فبراير 2019

انا شخص صعب التعامل معاه جدا وسهل التعامل معاه جدا .
الكلام بيتقال لي مرة واحدة حرفيا عمري ما استنيت حد يكرر الكلام عليا في نقاش أو شغل أو طلب عايزه مني ، بكره الجدال جدا جدا واي سؤال يتوجه لي بجاوب علي طول ..
اي حد يعرفني يعرف اني بكره المماطلة وتكرير الكلام فلما اطلب شئ تجري تنفذه ولما اقولك عايز ايه تديني لسته بطلباتك مهما كانت ولما اقولك مالك تتكلم ولما تحتاجني تطلبني في اي وقت ، انا شخص بلقط الكلام والمطلوب من اول الجملة وبنفذ بسهولة المطلوب مني باجمل شكل ممكن .
أي طريقة تانية للتعامل معايا بتفشل فشل ذريع وبخرج صاحبها من حياتي .

هناك 11 تعليقًا :

  1. انت بعينك

    ردحذف
    الردود
    1. يعني ايه انت بعينك ؟!

      حذف
    2. يعني كل الكلام اللي فوق ده بينطبق عليك كله

      حذف
    3. اللي ما يعرفك يجهلك ��
      بس مع ذلك جميل والله وبحبك ��♥

      حذف
    4. انا كمان بحبك رغم اني ما اعرفكش ..

      حذف
  2. انت بيدلعوك بيقولوك ايه ��

    ردحذف