Translate

الخميس، 30 يوليو 2015

زمان لما كنت ببقى نفسي انام براحتي واصحي بدري كنت اتضايق من نفسي ازاي ابقى نفسي انام واصحي ... كنت بنزعج جدا ..
دلوقت انام اصحى بعد ساعتين عادي جدا بقوم اقعد تحت المية وافتح التلاجة ادعبس وافتح فيس واعيش طبعا مش انشكاح بس عند ف اللي ساكن جوايا ،، مش هتضايق زي زمان بالعكس خالص لما دماغى بتتقل وابقى هموت وانام ع الضهر كده مبنامش عند ف جسمي ،، مانا كنت نايم 😁
النهاردة صاحي ف اللاوعي شحاسس بأي حاجة خالص غير شوية الوجع اللي اتعودت عليهم خلاص .

هناك 15 تعليقًا :

  1. انت كئيب كدا ليه؟! -_- -_-

    ردحذف
    الردود
    1. تصدق انا اتفاجئت 😂
      أنا كئيب هنا وف الواقع لو قاعد لوحدي ،، إنما لو مع حد مببقاش كده خالص .
      ادعيلي

      حذف
    2. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
  2. لاء انت كئيب بشكل عام والله وتقفل اى حد يتكلم معاك

    ردحذف
    الردود
    1. بسيطة ... متتكلمش معايا وانت مش هتتقفل ،، المكان مسببلك ازعاج ببساطة تقدر متدخلش تاني ،، شئ مش عاجبك تغاضاه ،، حاجة بتضايقك أبعد عنها ...
      احنا بس بنصعبها ع نفسنا ونضيقها ع بعض ..
      الحياة أبسط من كده ياصديق ،، اكتئابي بياثر عليا انا مش ع حد تاني ...
      تقدر تخرج حالا من هنا ووقت ما تحس انك محتاج طاقة سلبية تعالى هنا ...
      فُل يا صديقي 😊

      حذف
  3. وتفتكر دا حل؟
    افرض انى مش عاجبنى اشوفك كدا..
    هو المفروض انك تعيش لنسفك بس؟؟

    ردحذف
    الردود
    1. متشكر لاهتمامك ،، بس انا بعرف أهتم بأموري ...
      حكاية عاجبك أو لا دي قصتي ،، شكرا لتعاطفك ..
      قصة اني بعيش لنفسي أنا عمري ما عشت لنفسي وصدقني أنا لو عايش ليا انا بس مكنتش هتحس اني كئيب خالص ..
      كنت هتبسط ومش هشغل بالي بحد ولا ههتم بحاجة .

      حذف
  4. انا بقولك المفروض ماتعش لنفسك تأكيداً للغرض من نقدى ليك.
    ماتبقاش كدا.

    ردحذف
  5. مش عايزه اشوفك كدا..ارجوك تبقى كويس.عشان نفسك قبل اى حد
    حاول تصلح وتحل اى مشكله تقابلك .ارجوك ماتبقاش كده

    ردحذف
    الردود
    1. الله المستعان ،، بس برده عايز اقولك ان الواقع لطيف شوية عن ما انتي متصورة ،، واهوو ادينا عايشين ..
      متشغليش بالك يا مجهولة ،، هذا العُمر سيمُر 😊

      حذف
    2. الله المستعان ،، بس برده عايز اقولك ان الواقع لطيف شوية عن ما انتي متصورة ،، واهوو ادينا عايشين ..
      متشغليش بالك يا مجهولة ،، هذا العُمر سيمُر 😊

      حذف
  6. طيب.اتمنى فعﻻ انك تكون شايف الواقع جميل وفيه حجات تتعاش..

    ردحذف