Translate

الثلاثاء، 5 مايو 2015

فى واحد قتل 8 اشخاص بكل شجاعة ،،، الــ 8 دول اعرف منهم 5 كويس  ..
دلوقت قالوا يندفنوا وبيندهوا علشان اللى عايز يدفن يجيب معاه كشاف ....
انا بحب ازق الناس وعندى عادة وسخة انى اتشعلق فى النعش واكون لازق فى باب القبر ،، بحب اكون مع الناس اللى اخر من شافهم فى اكفانهم ....
دلوقت انا مش هقوم ادفن حد ولا اصلا هاممنى ولا فبالى ...
من اقل من 12 ساعة بالظبط كان فى ناس عايشة بتخطط هتعمل ايه بيت كامل اتهد ...
اب وابن وابن ماتوا ... اب وزوجة وولاد ... وصديق ملوش ف القصة اتكل ...
فيهم واحد كل ما كان يشوفنى يضحك ويقولى ازيك يا عم ضيا .. !
بكل بساطة ده الموت ... دايما بيسلم عليك وبيفاجئك .
يعنى ايه حياة ؟ يعنى ايه موت ؟ فى جنة ؟ طب فى جحيم ؟
طب فى حساب وعقاب ؟
طب ليه ؟؟َ!
انا مش فاهم حاجة 
انا بقيت تنح .... انا اصلا مش قايم من مكانى ... بس خلاص .

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق