Translate

الجمعة، 20 أبريل 2018

انا وصلت لمرحلة بؤس ماعدتش عليا حد تقريباً ، بطبيعتي انا شخص بسيط ممكن اقبل من حد اي حاجة وممكن اعمل للي قدامي حتي لو غريب اللي يحبه ..
انا بعامل الموكب كله بوجهة نظري الغريبة لكني من بؤسي بقيت انزل اقف علي اي جنب في طريق واتمني أن حد يسمعني أو يتكلم معايا ، حد يفهمني أو يحضني كإن ليا الحق في كل الناس انتم ليه مش جنبي !
ماعنديش صحاب ؟ عندي
ماعنديش اهل ؟ عندي
ماعنديش ناس مفروض انها الأقرب لي والاكثر عشرة عندي لكني بشكل ما عند جزء مجرد آلة أو أداة لتحقيق الرغبات انا الشخص اللي مركز مع الكل وفي كل التفاصيل وانا اللي أبادر وادي واجي علي نفسي في مقابل =0
انا بعمل كل حاجة بالشكل الصحيح والمثالي لكن لما حد يقدملي شي بسيط مش هقبله عمري طالما مش بنفس طريقتي .. انا حقيقي زهقت وتعيس جدا يعني لكني اد اللي بمر بيه رغم احتياجي .. التعامل مع الحيوانات اقرب من التعامل مع ناس ما بتفهمش ..
انا حتي بكتب الكلام ده وانا راكن في الشارع وقاعد مستني حد يقرب مني .!

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق