Translate

الجمعة، 27 مايو 2016

أقصي أحلامي وطموحي الأيام دي اني ارجع انام كويس بقالي سنة نومي ومزاجي شئ عجيب كده فضلا عن عصبيتي اللي زادت .. بعمل كل حاجة في حياتي وانا بفكر بنام كأني صاحي أقلق في نص الليل من قبل الثانية اللي عيني بتفتح فيها بكون بفكر هعمل كذا مع فلان وهدي كذا وهاخد و و و و و و و و و و و و بتنتهي غالبا بالنوم يطير وأفضل عامل زي اللي عنده صرع توتر وقرف. .. حقيقي أنا أصبحت شخص لا يُطاق وبعذر اي حد يهاجمني وما بردش ... انا خدت موقف عدائي من الحياة كلها بقت بالنسبة ليا اني افرم نفسي علشان أثبت رجلي ،، معنديش توازن طول ما في دماغي فكرة في وش وزن والحاح شديد من شخص جوايا زنان ،، ده غير اني شخص مش بتاع وقت كل اللي بعرف اعمله بعمله في ساعتها ،، ما بعرفش ااجل حاجة او اقعد وورايا حاجة !
طيب بتعمل حاجة يا ضيا أيوة بيقولوا اني ولد شاطر ومجتهد وذكي جدا في شغلي ،، طيب وصلت لحاجة يا ضيا اه الحمد لله بكسب المستوردين كويس وبرضيهم وعمري ما راضيت نفسي ...
النتيجة النهائية ان في ناس كتير نايمة في بيوتها انا قاعد افكر لها لأني ملزم وملتزم بحاجات كتير ...
نفسي اكون بارد ،، نفسي أهدي بدل الصرع اللي انا حاسس بيه ده ... نفسي اعمل كل حاجة واحدة واحدة وبراحتي ،، اتحولت لمسخ حتي الأكل بياكله لأنه محتاج يأكل مش أكتر .. مش عارف بس انا مضغوط ودماغي ما بتفصلش ابدا شئ مُرهق جدا الحقيقة .
كل حاجة اتبهدلت عندي ،، بقيت كهل في سن العشرين .. حاجة تفتح النفس والله .. اصحي حاسس ب ايه ؟
خدلك حباية واقعد استني الفرج .!
الله المستعان
يوميات وسخة .


هناك 4 تعليقات :

  1. اهدى
    لا شئ يستحق

    ردحذف
  2. مفيش
    اسمع كلامى

    ردحذف
    الردود
    1. لا في ،، كل واحد في حياته حاجات تستاهل

      حذف