Translate

الجمعة، 21 نوفمبر 2014

انا خلاااااااااااااااااص اتجننت وصلت لمرحلة من القلق مبوظة حياتى فعلاً ..
اخويا مسافر مع انه مش هيخرج من مصر .. ممكن يحصله ايه انا لازم اتطمن مش هنام الا لما اتطمن ...
امى فى المطبخ وانا مش فى البيت ممكن يحصلها ايه طب ممكن تتعب فاجئة واقعد اتصل بسبب وبدون ...
اختى زعلانة ليه لازم اعرف مالها ومين زعلها واعمل واسوى واروح واجى ...
صاحبى عنده مشاكل ممكن يحصله كذا وكذا انا لازم اكلمه ...
اخويا ،، امى ،، صاحبى ،، اختى ،، اى حد اعرفه تعب شوية مبنامش اصلا تقريبا من القلق ...
مش مهم انا اطلاقاً انا سوبر مان اللى بعرف اتصرف وامشى امورى ومش عايز اجى فى بال حد اصلا  ،، عندى قناعة انى قادر احمى كل دول واساعدهم واعمل ليهم الصح وكأنهم ميعرفوش حاجة !
لو حد كح لو حد قال آه بس قدامى ببقى هتجنن عليه بقول حتى ياريت مكنش حد يعرفنى علشان لو مت محدش يزعل ويحزن منهم ولو ساعة !!مش مهم خالص اى حد بيعاملنى ازاى بس مهم اعامله انا ازاى !
ده مش شىء كويس ابدا ده نوع من الجحيم انا عايش فيه وزاد عن حده !
وصل بيا لانى ممكن افضل فى كل سجدة يجى عشر دقايق ادعى لكل اللى اعرفهم ربنا يحفظهم ويطول عمرهم ...
انا تعبت بجد من الطريقة دى تعبت من القلق والتفكير ده والمهدء مبقاش نافع واضح انى محتاج دكتور نفسى ..
واضح انى مكنش مفروض اتولد اصلا بشخصيتى وتفكيرى ده .


ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق